اگر دستگاه اپل شما با مشکلی مواجه شد یا ناگهان دیگر کار نکرد، بهترین راهحل استفاده از گارانتی است؛ اما چگونه وضعیت گارانتی دستگاههای اپل را چک کنیم؟ با این آموزش همراه فیسیت باشید.
اغلب دستگاههای کمپانی اپل چه دستگاههای مک، گوشیهای آیفون، آیپدها و... قیمت نسبتا زیادی دارند بنابراین در صورتی که خراب شوند ضرر زیادی را متحمل میشوید. با این حال گارانتی این دستگاه ها نقطه امیدی است برای جبران این خسارت!
اگرچه امیدواریم هیچ گاه به این آموزش نیازی پیدا نکنید اما اگر دستگاه اپل شما با مشکلی مواجه شد و یا اینکه به طور ناگهانی دیگر کار نکرد، بهترین راهحل استفاده از گارانتی است؛ اما چگونه وضعیت گارانتی دستگاه خود را چک کنیم؟ اگر این مسئله سوال شما هم هست با این آموزش همراه فیسیت باشید.
چگونه وضعیت گارانتی دستگاههای اپل را چک کنیم
برای چک کردن وضعیت گارانتی دستگاههای اپل کافی است مراحل زیر را طی کنید:
1- در ابتدا از طریق این لینک وارد وب سایت مربوط به چک کردن وضعیت گارانتی دستگاههای مختلف اپل شوید.
2- سپس شماره سریال دستگاه خود را وارد کنید.
- برای بدست آوردن شماره سریال گوشی آیفون و یا آیپد به مسیر Setting>General>About بروید و شماره سریال را با نام Serial Number بدست بیاورید.
- اما برای بدست شماره سریال دستگاه مک از به مسیر AppleLogo> About This Mac شماره سریال را پیدا کنید.
3- در آخرین مرحله برای اثبات اینکه شما ربات نیستید، کد کپچا (captcha code) را وارد کنید.
وضعیت گارانتی دستگاههای اپل شامل چه مواردی است
بعد از طی مراحل بالا حالا وضعیت گارانتی دستگاه شما در چهار قسمت نمایش داده میشود:
- واجد شرایط بودن برای خرید +Applecare
- اعتبار تاریخ خرید
- شماره پشتیبانی فنی
- پوشش خدمات و تعمیرات
بخش پوشش خدمات و تعمیرات، قسمت اصلی وضعیت گارانتی دستگاه اپل است. در این قسمت مشخص میشود که چه مدت دیگر دستگاه شما گارانتی تعمیر دارد.
این گارانتی تنها برای یک سال تعمیر دستگاههای اپل را برعهده میگیرد اما خرابی دستگاه در اثر افتادن در آب و یا افتادن از بلندی و آسیب دیدن صفحه نمایش شامل این گارانتی نمیشود.
برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.
منبع خبر: makeuseof
ثبت نظر