پشتیبانی Xbox One X و Xbox One S از مانیتورهای AMD FreeSync

پشتیبانی Xbox One X و Xbox One S از مانیتورهای AMD FreeSync

به زودی کنسول‌های ایکس باکس وان ایکس و ایکس باکس وان اس صفحه نمایش‌های FreeSync AMD را پشتیبانی خواهند کرد. آپدیت بهاری ایکس باکس دارای قابلیت پشتیبانی 1440p برای مانیتورهای ایکس باکس وان اس و ایکس باکس وان ایکس است اما اضافه کردن FreeSync به مانیتورهای سازگار این قابلیت را به مانیتورها می‌دهد که بتوانند تصاویر را با کیفیت بسیار بالاتری پخش کنند. 
مانند G-Sync انویدیا، FreeSync گیر کردن تصاویر و پایین آمدن کیفیت را روی صفحه مانیتور حذف می‌کند و باعث می‌شود که بازی‌ها خیلی بهتر اجرا شوند. FreeSync و  G-Syn به طور گسترده در سیستم‌ها و مانیتورهای کامپیوتر شخصی استفاده می‌شوند در نتیجه اضافه کردن رزلوشن 1440p و FreeSync کیفیت بازی را برای کاربران ایکس باکسی که صفحه نمایش بازی دارند چندین برابر می‌کند. 
علاوه بر اضافه کردن قابلیت FreeSync مایکروسافت حالت auto low latency تلویزیون‌ها را نیز پشتیبانی کند. با این قابلیت تلوزیون‌ها سازگار که سال دیگر منتشر خواهند شد قادر خواهند بود وقتی که شما در حال بازی کردن هستید را تشخیص داده و حالت بازی یا low latency را فعال می‌کنند تا کیفیت بازی بهبود یابد. وقتی که بازی تمام شد تلویزیون به حالت عادی خود باز می‌گردد. این قابلیت به خصوص برای اپلیکیشن‌های رسانه‌ای روی ایکس باکس وان کاربرد دارد چرا که وقتی شما دیگر بازی نمی‌کنید و در حال استفاده از یکی از این اپلیکیشن‌ها هستید تلویزیون به حالت عادی خود بازمی‌گردد. 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر