Citrix از برنامه "تغییر مسیر USB به cloud" به منظور حذف لوازم جانبی پرده خبر داد.

Citrix از برنامه "تغییر مسیر USB به cloud" به منظور حذف لوازم جانبی پرده خبر داد.

برای کاربران مشکل ساز است و بهتر است توسط دسکتاپ های مجازی مورد استفاده قرار گیرد. Citrix اکنون فکر می کند که چنین کاربرانی همچنین می خواهند از لوازم جانبی مثل

سکوهای نفتی و معادن معمولا در میز مجازی سازی “reg”  برای کاربران  مشکل ساز است و بهتر است توسط دسکتاپ های مجازی مورد استفاده قرار گیرد.   Citrix اکنون فکر می کند که چنین کاربرانی همچنین می خواهند از لوازم جانبی مثل تبلت های نقاشی و styli با دسکتاپ های مجازی استفاده کنند، اما به دلیل تاخیر نمی توانند این کار را انجام دهند.  تغییر مسیر USB به cloud تلاشی برای حل این مشکل است. در VMworld 2015  هفته پیش، Citrix یک تبلت WACOM را معرفی کرد که برای اجرای Autodesk Mudbox در یک جلسه Citrix XenDesktop اجرا شد. حتی با WiFi مناسب با کنفرانس و اینترنت عمومی ،تبلت و قلم آن به خوبی کار کردند. اما Citrix فکر می کند که  این محصول همچنین می تواند برای اپلیکیشن هایی مانند پد امضا روی ماشین های کارت اعتباری مورد استفاده قرار گیرد.  Citrix می گوید تغییر مسیر USB به Cloud برنامه آینده انتشار XenDesktop و XenApp می باشد. می توان حدس زد آنجایی که Citrix همیشه طبق برنامه خاصی اپلیکیشن هایش را منتشر می کند، زمان انتشار سال 2016 خواهد بود.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر