تعلیق چندین حساب کاربری با فالوورهای میلیونی توسط توییتر

تعلیق چندین حساب کاربری با فالوورهای میلیونی توسط توییتر

شرکت توییتر چندین حساب کاربری مشهور و معروف را که با ریتوییت‌های میلیونی و دزدی محتوا مشهور شده بودند پ به حالت تعلیق درآورد. 
بعضی از این حساب‌های کاربری مثل @dory و @memeprovider کاربرهای میلیونی داشتند. هنوز معلوم نیست که این تعلیق دائمی است یا موقتی. 
بعضی از این حساب‌های کاربری که به « Tweetdeckers» مشهور هستند با دیگر کاربران همدست شده و از طریق  Tweetdeck که اپلیکیشن وب داشبورد توییتر است محتوای یک‌دیگر را به صورت گسترده ریتوییت می‌کردند. 
این کار خلاف قوانین توییتر است. این شرکت در ماه پیش اعلام کرد که اپلیکیشن‌های شخص ثالثی را که به کاربران اجازه می‌دادند به صورت خودکار ریتوییت کنند مسدود خواهد کرد. 
این  قانون از اول فروردین امسال اجرا خواهد شد اما به نظر می‌رسد که شرکت توییتر اقدامات پیشگیرانه‌ی خود را درمقابل حساب‌های کاربری که از راه نامشروع هزاران هزار فالوور جمع آوری کرده‌اند زودتر اعمال کرده است. 
توییتر اعلام کرد که هر تلاشی برای خودکارسازی به منظور فرستادن یا پخش اسپم را ممنوع کرده و درصورت مشاهده‌ی چنین رفتاری واکنش نشان خواهد داد. این شرکت همچنین Tweetdeck را آپدیت کرده است. در نسخه‌ی جدید آن دیگر امکان ریتوییت یا لایک کردن پیام‌ها از طریق حساب‌های کاربری مختلف به صورت همزمان وجود ندارد. 
مدیر عامل توییتر، جک دورسی اعلام کرد که این شرکت به شدت با سوء استفاده و خراب کاری از طریق روبات ، هکرها و روش‎‌های دیگر مشکل دارد و از کاربران خواست تا این پلتفرم را سالم نگاه دارند. 
تعلیق‌های اخیر اولین واکنش رسمی و جدی درمقابل کاربرانیست که از این سایت استفاده‌ی نادرست می‌کنند. دورسی قصد دارد تغییرات اساسی در کیفیت مکالمات در این سایت بدهد که البته به گفته‌ی خودش چندین ماه طول خواهد کشید. 

 برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر