واتس‌اپ زمان اضافی برای پاک کردن پیام‌ها به شما می‌دهد

واتس‌اپ زمان اضافی برای پاک کردن پیام‌ها به شما می‌دهد

زمانی که برای حذف پیام‌ها در واتس‌اپ دارید از هفت دقیقه به یک ساعت افزایش یافته است.

در شهریور گذشته که اپلیکیشن واتس‌اپ امکان حذف کردن پیام‌ها را فراهم کرد همه‌ی کاربران این پیام رسان نفس راحتی کشیدند. اما تنها محدودیتی که وجود داشت این بود که شما برای حذف پیام خود تنها هفت دقیقه فرصت داشتید. 
اما حال اگر پیام خجالت آوری را با این پلتفرم فرستادید فرصت بیشتری برای حفظ آبروی خود دارید چرا که واتس‌اپ به شما تا یک ساعت یا به طور دقیق‌تر 4096 ثانیه (حدود یک ساعت و هشت دقیقه) برای حذف پیام‌ها به شما فرصت می‌دهد. 
البته هنوز واتس‌اپ به طور رسمی چیزی را اعلام نکرده است اما به نظر می‌رسد اگر چیزی گفته‌اید که از آن پشیمان هستید و یا حرفی را در گروه اشتباهی زدید فرصت بیشتری برای حذف آن دارید.
البته هنوز هم قوانین مشابه قبلاً است: این قابلیت تنها در صورتی اثرگذار است که دوستتان پیام شما را باز نکرده باشد. اگر خوش شانس باشید و هیچ کس پیام شما را باز نکند تا یک ساعت وقت دارید که آن را حذف کنید. 
درضمن اگر پیامی را حذف کنید طرف مقابل یک پیام با عنوان " پیام حذف شده است" دریافت خواهد کرد. در نتیجه آن‌ها خواهند فهمید که شما حرفی زده‌اید که از گفتن آن پشیمان هستید و ممکن است از شما بپرسند که محتوای پیامتان چه بوده است. 
حتی با این محدودیت‌ها این که بیشتر فرصت داشته باشید تا پیام خود را حذف کنید قابلیت بسیار خوبی است. تنها باید ببینیم که آیا محدودیت 4096 ثانیه‌ای برای همه‌ی نسخه‌های واتس‌اپ منتشر خواهد شد یا خیر. 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

مریم احمدی

یک‌شنبه, 02 شهریور 1399

سلام میخواستم بدونم آیا خود واتساپ فیلم پیام تصویری را ضبط ونگهداری میکند؟اگر میکند چه مدت

پاسخ

ثبت نظر