با یک ریست کردن ساده از شر مشکلات عمده کروم خلاص شوید

با یک ریست کردن ساده از شر مشکلات عمده کروم خلاص شوید

هنگ کردن، سرعت پایین و... همه مشکلات آزاردهنده در مرورگرها هستند اما ریست کردن مرورگر راه‌حل خوبی برای حل مشکل است. نحوه ریست کردن کروم در فیسیت است.

مرورگر نقش بسیار مهمی را در دسترسی به اینترنت بازی می‌کند درواقع دروازه ورود شما به دنیای اینترنت مرورگر (browser) است. حالا اگر این مرورگر سرعت پایینی داشته باشد و یا اینکه مدام هنگ کند انجام کارهای مختلف در اینترنت برای شما بسیار سخت و خسته‌کننده خواهد شد.

اگر شما هم مدت‌ها است با مشکلات مختلف موجود در مرورگرها دست و پنجه نرم می‌کنید اما هیچ‌گاه راه‌حلی مناسب برای رفع این مشکلات پیدا نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم روش ریست کردن (reset) مرورگر را امتحان کنید. این روش در اکثر مواقع جواب می‌دهد و مرورگر شما را از شر تمام مشکلات موجود خلاص می‌کند.

به دلیل اهمیت مرورگرها و مشکلات آن‌ها، تصمیم گرفتیم در این مقاله نحوه ریست کردن مرورگر کروم که پرکاربردترین و محبوب‌ترین مرورگر اینترنت است را به شما آموزش دهیم. با فیسیت همراه باشید.

نحوه ریست کردن کروم

ریست کردن کروم کار بسیار ساده‌ای است. برای این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

1- مرورگر کروم را باز کنید.

2- روی دکمه سه نقطه بالا و سمت راست مرورگر کلیک کنید و روی گزینه setting کلیک کنید.

3- در صفحه تنظیمات دوباره روی دکمه setting کلیک کنید و گزینه advanced را انتخاب کنید.

4- در بخش advanced آخرین گزینه reset است. آن را انتخاب کنید.

5- حالا روی دکمه‌ای که در تصویر نشان داده شده است کلیک کنید.

6- سپس در پنجره باز شده دوباره روی دکمه reset کلیک کنید.

به این ترتیب تنظیمات مرورگر شما به روز اول برمی‌گردد. یعنی تمام کوکی‌ها (Cookie) و افزونه‌های نصب شده پاک و غیرفعال می‌شوند، موتور جستجو پیشفرض به حالت اولیه برمی‌گردد و... . اگرچه ریست کردن کروم همه چیز را به حالت اول تغییر می‌دهد اما بوک مارک‌ها و تاریخچه‌ها و البته پسورهای ذخیره شده حذف نخواهند شد!

اگر مشکل مرورگر کروم شما با ریست کردن کروم حل نشد پیشنهاد می‌کنیم مرورگر خود را به طور کامل از روی سیستم حذف کنید و یک نسخه جدید آن را از وب سایت رسمی دانلود کرده و نصب کنید.

پیشنهاد فیسیت : 5 راه‌حل برای برطرف کردن مشکل مرورگر کروم در آپدیت پاییزه ویندوز 10 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: makeuseof


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

مهدی عرفانی

پنج‌شنبه, 07 فروردین 1399

با سلامخدمت شما...
من همیشه با مرورگر کروم تو سایتها گشت و گذار میکردم اما تازگیها این ارور " Your Connection is Not Private " رو صفحه میاد//
البته همین سایتها توی موزیلا فایر فاکس راحت باز میشن ///کلی با مرورگر کروم ور رفتم ..از ریست کردن گرفته تا تاریخ و ساعت کامپیوتر و حتی در آخر دوباره ویندوز ریختم و مرورگر کروم جیدی رو وصلش کردم اما نشد که نشد!!!
خواهشا راهنمایی ام کنید خیلی کارم گیره با تشکر از شما..

پاسخ

ثبت نظر