گوگل مپس مسیرهای قابل دسترسی برای ویلچر را نشان می‌دهد

گوگل مپس مسیرهای قابل دسترسی برای ویلچر را نشان می‌دهد

گوگل قابلیتی را به مپس اضافه کرده که توسط آن می‌توانید مسیرهای مناسب ویلچر را بیابید.

گوگل قابلیت دسترسی ویلچر را به گزینه‌های مسیریابی گوگل مپس (Google maps) اضافه کرده است. این قابلیت که برای استفاده در فضاهای شهری انتخاب شده به شما نشان می‌دهد که مکانی که قصد سفر به آن را دارید دارای مسیر مخصوص و آسانسور برای ویلچر است یا خیر. 
این قابلیت در ابتدا برای شهرهای بزرگ دنیا مثل لندن، نیویورک، توکیو، مکزیکو سیتی و سیدنی منتشر شد. برای دسترسی به آن، مقصد خود را در گوگل مپس (Google maps) وارد کرده سپس گزینه‌ی Directions را لمس کنید. Public Transportation و Options را انتخاب کنید. اگر شهر شما نیز پشتیبانی شود زیر بخش مسیرها باید گزینه‌ی wheelchair accessible را ببینید. 

maps


پارسال گوگل مپس قابلیتی را اضافه کرد که توسط آن می‌توانستید با کلیک کردن روی توضیحات یک مکان زیر تب amenities ببینید که آیا مکانی برای ویلچر قابل دسترسی است یا خیر. حال این شرکت در حال تلاش برای به‌روزرسانی تصاویر Street View از ایستگاه‌ها است تا مردم بتوانند با دیدن تصاویر، موقعیت یک مکان را تشخیص دهند. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.  

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر