تلگرام ایران را برای خرید ارز رمز پایه خود، گرام تحریم کرد

تلگرام ایران را برای خرید ارز رمز پایه خود، گرام تحریم کرد

تلگرام کشورهای تحت تحریم امریکا، انگلیس و اروپا و ملل متحد را برای خرید ارز رمز پایه خود، گرام تحریم کرد. ایران هم تحریم شد.

تلگرام رسماً اعلام کرد که کشورهای تحت تحریم امریکا، انگلیس، اروپا و ملل متحد نمی‌توانند ارز رمز پایه تلگرام، گرام را بخرند! به این ترتیب ساکنان کشور ایران، کوبا، سوریه، کره شمالی و شبه جزیره کریمه از خرید ارز رمز پایه تلگرام منع شده‌اند.

بعد از ارزش گرفتن ارزهای رمز پایه همچون بیت کوین و اتریوم اصلاً بعید نبود که علاوه بر عموم مردم، کمپانی‌ها هم به سراغ توسعه ارز دیجیتال بروند، تلگرام هم از این قضیه مستثنی نبود.

دقیقاً اول دی‌ماه 96 بود که تلگرام اعلام کرد که در حال توسعه ارز دیجیتال مخصوص به خود در بستر بلاک چین است، ارزی که آن را گرام نامیده بود. با این بحث گفته می‌شد که تلگرام دیگر به هیچ عنوان قابل فیلتر شدن نیست اما حالا خود توسعه‌دهندگان این برنامه دست به فیلتر کردن کاربران تحت تحریم زده‌اند.

پيشنهاد فيسيت : تلگرام در تلاش برای ارائه ارز دیجیتال مخصوص به خود

جالب اینجاست که بیش از نیمی از کاربران تلگرام را ایرانیان تشکیل می‌دهند که این مسئله به معنی از دست دادن نیمی از افرادی است که می‌توانستند در ارز رمز پایه تلگرام، گرام، سرمایه‌گذاری کنند و این تصمیم کمی عجیب به نظر می‌رسد.

نظرات خود را درباره اين مسئله با ما به اشتراک بگذاريد.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: sputniknews


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر