گوگل لنز به iOS می‌آید

گوگل لنز به iOS می‌آید

از حالا می‌توانید روی آیفون خود از گوگل لنز استفاده کنید.

دنیا پر است از مردم، مکان‌ها و اشیایی که ما چیزی در مورد آن‌ها نمی‌دانیم. گوگل لنز این مشکل را حل کرده و هر تصویری را در گوشی هوشمند شما به یک ماجراجویی علمی و آموزنده تبدیل می‌کند. 
گوگل لنز برای اولین بار روی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال منتشر شد. در چند ماه گذشته گوگل لنز برای همه‌ی گوشی‌های اندرویدی ارائه شد و حال به دستگاه‌های iOS نیز آمده است. البته اگرگوگل فوتوز را نصب داشته باشید می‌توانید از آن استفاده کنید.
گوگل لنز در اصل یک ابزار جست و جوی تصویری است. برای مثال فرض کنید که به یک شهر جدید سفر کرده‌اید و می‌خواهید نام یک ساختمان خاص را بدانید. کافی است از آن یک عکس بگیرید، گوگل لنز را باز کرده صبر کنید تا لنز آن را تشخیص دهد و اطلاعات آن را به شما نشان دهد.
گوگل لنز کتاب، منظره، آثار هنری، گیاه، حیوانات و چیزهای دیگر را تشخیص می‌دهد. این برنامه همچنین کارت ویزیت،آگهی و بیلبورد را نیز تشخیص می‌دهد و به شما لینک‌های مرتبط با آن‌ها را ارائه داده و یا به شما اجازه می‌دهد تا جزئیات مربوط به شماره تلفن‌های روی آن‌ها را ذخیره کنید. 
برای دسترسی به گوگل لنز روی دستگاه iOS باید آخرین نسخه‌ی گوگل فوتوز را نصب داشته باشید. سپس اپلیکیشن و عکس را باز کنید. سپس روی آیکون گوگل لنز ضربه بزنید. با توجه به چیزهایی که لنز یافته گزینه‌های مختلف به شما ارائه داده می‌شود. 
گوگل لنز قابلیت بسیار خوبی است که از آن استفاده‌های بسیار زیادی می‌توان کرد. خوشبختانه گوگل برنامه‌های خوبی برای لنز دارد و قرار است با استفاده از هوش مصنوعی آن را حتی هوشمندتر هم بکند. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ و پيام رسان سروش با آی دی faceit_mag@ همراه باشید. 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر