با Google Play Instant اول بازی کنید بعد دانلود کنید

با Google Play Instant اول بازی کنید بعد دانلود کنید

با اپلیکیشن گوگل پلی اینستنت (Google Play instant) می‌توانید بدون دانلود بازی‌ها را انجام دهید.

تا به حال شده دلتان بخواهد بازی کنید اما نخواهید آن را دانلود کنید؟ یا شاید دلتان می‌خواسته بازی کنید اما مراحل سختی داشته و شما بیخیال شده باشید؟ 
Google Play Instant مانند Android Instant به شما اجازه می‌دهد بعضی از اپلیکیشن‌های اندروید را پیش از دانلود امتحان کنید. Google Play Instant به شما این امکان را می‌دهد که پیش از نصب، بازی‌های اندرویدی را امتحان کنید. گوگل این اپلکییشن را در کنفرانس GDC 2018 معرفی کرد. 
بنا به گفته‌ی مدیر ارشد پروژه‌ی Google Play Instant، جاناتان کارمل، بازی‌های Google Play Instant نمونه‌ی اصلی نیستند بلکه یک نسخه‌ی کوچک شده از بازی هستند. بعضی از آن‌ها نمونه‌ی آزمایشی هستند بعضی دیگر امکان بازی مرحله اول را به شما داده و بعضی از آن‌ها یک نسخه‌ی روبات بازی را چندین بار تکرار می‌کنند.
کارمل گفت :« این بازی نسخه‌ی کامل نیست اما تجربه‌ی آن را به شما می‌دهد.» 
بازی‌های Google Play Instant به پلی استور محدود نیستند بلکه این بازی‌ها در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات نیز قابل دسترسی هستند. 

گوگل


یکی از اهداف اصلی Google Play Instant این است که توسعه‌گران بتوانند طرافداران بیشتری برای بازی‌های خود به دست آورند. کارمل می‌گوید که تعداد بیشتری از کاربرانی که ممکن بود به خاطر مشکل دانلود، یک بازی را فراموش کنند حال این بازی را دانلود می‌کنند. 
در حالی که Google Play Instant اهداف بزرگی را دنبال می‌کند اما در حال حاضر بسیار محدود است. این اپلیکیشن در حال حاضر در حالت بتا قرار دارد و هشت توسعه گر در حال تلاش برای ساخت ابزاری هستند که سازندگان برای امکان دسترسی سریع به آن نیاز دارند. 
کارمل گفت: «ما در تلاشیم کاری کنیم که همه‌ی توسعه‌گران بازی بتوانند یک اپلیکیشن فوری بسازند. گوگل امیدوار است که بتواند Google Play Instant را امسال برای همه‌ی توسعه‌دهندگان باز کند. به احتمال زیاد ما در مراسم Google IO 2018 بیشتر درمورد آن بشنویم. 
در حال حاضر شما می‌توانید Clash Royale, Words with Friends 2, Bubble Witch 3 Saga, Panda Pop, Solitaire, Final Fantasy XV: A New Empire, and Mighty Battles را در Google Play بازی کنید. 
برای دسترسی به بازی‌های Google Play Instant، به بخش Instant Gameplay در گوگل پلی استور و یا بخش Arcade در اپلیکیشن اصلاح شده‌ی گوگل پلی گیمز بروید. 
Android Instant Apps خیلی محبوب نشد و با وجود تنها چند بازی در Google Play Instant خیلی امیدی نمی‌رود که این اپلیکیشن نیز فعلاً خیلی محبوب شود. اما این موضوع نشان می‌دهد که گوگل از محتوای با دسترسی سریع ناامید نشده است و امیدوار است که هرچه زودتر توسعه‌گران و کاربران هرچه زودتر جذب این سریع اپلیکیشن‌ها شوند. 
درضمن از آنجایی که اپلیکیشن‌های با دسترسی سریع روی iOS وجود ندارند و به نظر نمی‌رسد که در iOS12 نیز دیده شود گوگل می‌تواند در این زمینه پیشتاز باشد. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر