بازی جدید سازنده‌ی سری بازی‌های Sims پس از ده سال

بازی جدید سازنده‌ی سری بازی‌های Sims پس از ده سال

سازنده‌ی بازی‌های Sims در حال ساخت یک بازی جدید به نام Proxi است. این بازی تم روانشناسانه داشته و شبیه سازی است.

ویل رایت، طراحی بازی‌هایی مثل SimCity و The Sims در مراسم  GDC در سان‌فرانسیسکو اعلام کرد که در حال طراحی یک بازی موبایل جدید به نام Proxi است. 
رایت در حال کار کردن با شرکت Gallium Artists برای ساخت Proxi در موتور Unity است. Proxi مانند بازی‌های قبلی رایت یک بازی شبیه سازی است. 
البته این بازی با sims متفاوت است. در این بازی بازیکن با یک دنیای کاملاً خالی رو به روست که باید با توجه به حافظه‌ی خود آن را پر کند. هیچ چهارچوب از پیش تایین شده‌ای در این بازی وجود ندارد. 
بازیکن‌ها می‌توانند از بین دسته بندی خاطرات خود یکی را انتخاب کنند و از مدل‌های سه بعدی در آن دسته بندی برای ساخت ساختمان و فضای دنیای خود استفاده کنند. در طول زمان شما دارای جزایری می‌شوید که خاطراتتان را به هم مرتبط می‌کنند.  

خاطره بسازید 
ایده‌ی این بازی چیزی شبیه به جزایر شخصیت در انیمیشن Inside Out ساخت شرکت پیکسار است، البته به نظر می‌رسد که در این بازی شاهد صحنه‌های غم انگیز مانند این انیمیشن روان شناسانه نباشیم. 
در توضیح این بازی رایت گفت که Proxi یک بازی خودشناسی است و موقعیتی است که بازیکن‌ها در آن شخصیت داخلی خود را بهتر تجسم کنند. درحالی که جزئیات زیادی درمورد این بازی نمی‌دانیم رایت اعلام کرد که در چالش  Proxi Art علاقه مندان می‎توانند ایده‌های خود را وارد کنند و در صورت پذیرفته شدن در این شرکت به عنوان هنرمند سه بعدی کار کنند. 
این اعلامیه تا حدی عجیب است چرا که از آخرین بازی رایت، Spore، ده سال می‌گذرد. این بازی توسط مجله‌ی تایمز یکی از بهترین اختراعات سال 2008 شناخته شد. با این که رایت قصد داشت در سال 2013 قصد داشت استارت‌آپی به نام Syntertainment بسازد، اما این پروژه هیچ گاه واقعی نشد. 
رایت بازی‌های بسیار خوبی می‌سازد و وقتی که اعلام می‌کند که یک بازی جدید در راه است بهتر است که آن را از دست ندهید، به خصوص اگر طرفدار بازی‌های شبیه سازی هستید. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر