ویندوز سرور 2019 تا نیمه دوم سال 2018 عرضه می شود

ویندوز سرور 2019 تا نیمه دوم سال 2018 عرضه می شود

نسخه پیش‌نمایش ویندوز سرور 2019 رونمایی شد. نسخه‌ اصلی آن در نیمه دوم سال 2018، ارائه می‌شود. نسخه اصلی ویندوز سرور 2019 نسخه LTSC است و تا 10 سال از این نسخه، پشتیبانی می‌شود.

نسخه بعدی ویندوز سرور، ویندوز سرور 2019 خواهد بود و در نیمه دوم سال 2018 عرضه خواهد شد.

مایکروسافت روز گذشته از نسخه پیش‌نمایش ویندوز سرور 2019 خود رونمایی کرد، نسخه‌ای از ویندوز سرور که قرار است در نیمه دوم سال جاری میلادی، نسخه اصلی آن ارائه شود. گفته می‌شود که ویندوز سرور 2019 نسخه بعدی اصلی LTSC مایکروسافت برای ویندوز سرور است به این معنا که مایکروسافت تا 10 سال از این نسخه، پشتیبانی خواهد کرد.

مایکروسافت در این نسخه از ویندوز سرور بر چهار مسئله اساسی تاکید دارد: امنیت، زیرساخت همگرا، هایبرید و پلتفرم اپلیکیشن.

کاربران ویندوز سرور 2019 قادرند از پروژه واسط کاربری مبتنی بر وب Honolulu استفاده کنند و به این ترتیب بک آپ‌های یکپارچه‌ای از azure در اختیار داشته باشند، از Azure file Sync بهره ببرند.

پیشنهاد فیسیت : مایکروسافت نسخه محلی سرویس ابری Azure را ارائه می‌دهد

Azure file Sync فایل‌های به اشتراک گذاشته شده در Azure را به صورت متمرکز و یک‌جا جمع می‌کند و به این ترتیب ضمن بهبود عملکرد و انعطاف‌پذیری، ویندوز سرور را به casheی برای سیستم تبدیل کند.

یکی از برجستگی‌های ویندوز سرور 2019 نسبت به نسخه‌های قبلی، یکپارچه‌سازی زیر‌سیستم‌های ویندوز برای لینوکس است که به واسطه آن کاربران می‌توانند هنگام استفاده از استانداردهایی همچون openSSH، tar و... در ویندوز، اسکریپت‌های خود را اجرا کنند.

نسخه پیش‌نمایش ویندوز سرور 2019 در حال حاضر در دسترس کاربران است اما در نیمه دوم سال 2018، نسخه اصلی آن ارائه خواهد شد.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: arstechnica و windowscentral


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر