KeepVid دیگر اجازه‌ی دانلود ویدئوهای یوتیوب را نمی‌دهد

KeepVid دیگر اجازه‌ی دانلود ویدئوهای یوتیوب را نمی‌دهد

سایت دانلود ویدئو KeepVid دیگر اجازه‌ی دانلود ویدئوها را نداده و در عوض مردم را به رعایت قوانین دعوت می‌کند.

KeepVid یکی از سایت‌های معروف دانلود ویدئوهای یوتیوب بود که دیگر اجازه‌ی این کار را به شما نمی‌دهد. این سایت هنوز پابرجاست اما به جای این که به شما اجازه‌ی دانلود ویدئوهای یوتیوب را بدهد صفحه‌ی خانه‌ی آن پر شده است از توصیه‌هایی در این مورد که چرا باید به قانون پایبند باشیم. 
از زمان ساخته شدن یوتیوب تا به حال مردم همیشه در حال یافتن روشی برای دانلود ویدئوهای آن بوده‌اند. بسیاری از ما به دلایلی دوست داریم که ویدئوهای مورد علاقه‌ی خود را همیشه در دسترس داشته باشیم. اما این کار نه تنها برخلاف قوانین یوتیوب است بلکه غیرقانونی نیز هست. 

 

KeepVid دیگر به شما اجازه‌ی دانلود ویدئوها را نمی‌دهد 


KeepVid که به طور کلی یک سایت دانلود بود دیگر به شما اجازه‌ی دانلود ویدئوهای یوتیوب را نخواهد داد. درعوض این سایت پر شده است از مطالبی در مورد این که چرا دانلود ویدئو از سایت‌های محبوب کاری غیراخلاقی است. 
پیش از این از طریق سایت The KeepVid homepage می‌توانستید ویدئوهای یوتیوب، ویمو، فیسبوک و غیره را با استفاده از URL سایت دریافت کنید. حال صفحه‌ی خانه‌ی این سایت پرشده است از آمارهایی درمورد ویدئوهای آنلاین و توضیح این که چرا دانلود ویدئوهایی که حق کپی رایت دارند کاری غلط است. 

keepvid


صاحبان سایت KeepVid هیچ توضیحی نداده‌اند که چرا سایتشان به ناگهان از یک سایت دانلود ویدئو به یک منبع آموزشی تبدیل شده است. با این حال گفته‌اند که سایت‌های KeepVid وKeepVid Pro دیگر کار نخواهند کرد و این موضوع تغییر نخواهد کرد. 
در بیانیه‌ای در بی‌بی‌سی، صاحبان سایت KeepVid گفته‌اند که « اگر همه‌ی پلتفرم‌های انتشار ویدئو و ابزارهای دانلود با یکدیگر به یک توافق برسند دانلود ویدئو امکان پذیر خواهد شد.» که به این زودی‌ها اتفاق نخواهد افتاد. 
اگر همه‌ی این‌ها یک تبلیغ نباشد کاملاً مشخص است که چه اتفاقی رخ داده است. تغییر ناگهانی از دانلود ویدئو به توصیه‌هایی برای اجتناب از این کار نشان می‌دهد که KeepVid تحت فشار این کار را انجام داده است. 
چیزی که واضح است این است که دانلود ویدئو وقتی که اجازه‌ی این کار را ندارید غیرقانونی است. به همین دلیل سال پیش YouTube-MP3 و امسال KeepVid بسته شدند. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

unknow

یک‌شنبه, 05 فروردین 1397

سلام

اینا واقعا پیش خودشون چی فکر کردن
یوتیوب یک سایت خیلی بزرگی هست اگر واقعا نمی خواست ویدیوهاش دانلود بشن رمزنگاریشون می کرد جوری که هیچ نرم افزار و سایتی نتونه ویدیوهاشو دانلود کنه
اینکه میگن بخاطر قانون اینکارو کردن مزخرف میگن
خسته شدن خواستن کارشونو ول کنن الکی ربطش دادن به قانون مثلا می خوان بگن چقدر قانونمندن

پاسخ

ثبت نظر