HTC U12 Plus تنها گوشی پرچم‌دار هوشمند 2018 شرکت HTC

HTC U12 Plus تنها گوشی پرچم‌دار هوشمند 2018 شرکت HTC

از زمانی که شرکت گوگل بخشی از شرکت HTC، از جمله تیمی که روی ساخت گوشی‌های پیکسل کار می‌کرد را خریداری کرده برنامه‌های این شرکت تا حدی معلق مانده است. اما حال HTC اعلام کرده است که در سال 2018 گوشی پرچم دار HTC U12 Plus را منتشر خواهد کرد. 
به نظر می‌رسد که شرکت HTC قصد دارد خط تولید گوشی‌های خود را بار دیگر رونق بخشد و تمرکز خود را تنها روی یک گوشی گذاشته است. 
این شرکت اعلام کرده که تنها یک گوشی بسیار پیشرفته را روانه‌ی بازار خواهد کرد و همه‎ی تمرکز خود را روی آن خواهد گذاشت. با وجود تنها یک گوشی انتخاب برای مشتریان ساده‌تر خواهد شد. 
انتظار می‌رود که HTC 12 Plus حوالی اردیبهشت ماه منتشر خواهد شد. درضمن گفته می‌شود که در یک زمان در سراسر دنیا موجود خواهد بود. درضمن گفته می‌شود که شرکت HTC قصد دارد میلیون‌ها دلاری را که از گوگل گرفته صرف تبلیغات برای فروش بهتر گوشی پرچم دارش در سال 2018 کند. 
بسیاری از شرکت‌های ساخت گوشی از جمله سامسونگ، ال‌جی و وان‌پلاس در سال دو یا سه گوشی پرچم دار می‌سازند که هرکدام اندکی نسبت به مدل قبلی خود پیشرفته‌تر هستند. اما به نظر می‌رسد که HTC قصد ندارد در این بازی شرکت کند. 
پیش از پیشبینی شده بود که شرکت HTC قصد دارد بیشتر تمرکز خود را روی سخت افزار‌های واقعیت مجازی بگذارد. سال پیش شرکت HTC گوشی‌های نسبتاً معمولی HTC Desire12 و 12Plus را منتشر کرده بود اما به نظر می‌رسد که HTC U12 تنها گوشی منتشر شده در امسال باشد. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر