آیفون ایکس جدید با رنگ‌های مختلف

آیفون ایکس جدید با رنگ‌های مختلف

در حال حاضر می‌توانید آیفون ایکس را در رو رنگ خریداری کنید اما انتظار می‌رود که به زودی اپل آیفون ایکس‌های خود را در رنگ‌های جدید منتشر کند چرا که این شرکت اعلام کرده که قصد دارد سه رنگ یا بیشتر را به گوشی‌های خود اضافه کند. 
به گزارش سایت Mac Otakara شرکت اپل قصد دارد با انتشار رنگ‌های جدید فروش گوشی پرچم دار خود را افزایش دهد. البته این سایت هیچ چیز درمورد جزئیات و رنگ این گوشی‌ها نگفته است اما ما اطلاعاتی داریم که ممکن است به این سوالات پاسخ دهد. 


یک انتخاب سوم 


اوایل این ماه از منابعی شنیده شد که اپل قصد دارد نسخه‌ی طلایی سرخ آیفون ایکس را منتشر کند. از آنجایی که این گوشی هم اکنون در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری موجود است که تا حدی رنگ‌هایی کسل کننده هستند انتظار می‌رود که یک رنگ جیغ‌تر فروش این گوشی‌ها را بیشتر کند. 
درمورد تاریخ انتشار انتظار می‎رود که اپل آیفون ایکس‌های جدید خود را روز هفتم فروردین به همراه آیپد 2018 جدید و چند چیز کوچک دیگر معرفی کند. 
این احتمال می‌رود که شرکت اپل رنگ‌های جدید آیفون ایکس را در این کنفرانس معرفی کند، اما اگر این کار را نکرد ممکن است که به صورت جداگانه و در چند هفته و یا چند ماه آینده این کار را انجام دهد.  

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر