مرورگر مایکروسافت اج به تبلت‌های آیپد و اندروید می‌آید

مرورگر مایکروسافت اج به تبلت‌های آیپد و اندروید می‌آید


مایکروسافت اواخر ماه پیش مرورگر اج را برای آیپد منتشر کرد و حال اعلام کرد که این مرورگر روی همه‌ی تبلت‌های اندروید و آیپد موجود خواهد بود. مایکروسافت این مرورگر را برای صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر ساخته است. قابلیت‌هایی مثل « continue on PC» در کنار گزینه‌هایی مثل تم‌های روشن و تیره نیز در این نسخه موجود هستند. 
اپلیکیشن آیپد اج بسیار ساده است به خصوص اگر از آیپد پرو استفاده می‌کنید. مایکروسافت قابلیت پیشتیبانی صفحه نمایش جدای  iOS 11 را قرار نداده است در نتیجه نمی‌توانید این مرورگر را در کنار یک اپلیکیشن دیگر اجرا کنید. رمزهای ورود ذخیره شده در ویندوز10 در تبلت‌های آیپدو اندروید نیز ذخیره می‌شوند و لیست خواندنی‌ها نیز پشتیبانی می‌شوند. شما می‌توانید اج برای آیپد را از اپ استور اپل و نسخه‌ی اندروید تبلت را در گوگل پلی استور دانلود کنید. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر