گزارشی از نمایشگاه بهاره اپل

گزارشی از نمایشگاه بهاره اپل

نمایشگاه بهاره کمپانی اپل (apple) از ساعت 19:30 در حال برگزاری است. این نمایشگاه با محوریت ارائه کالاهای مقرون به صرفه مناسب دانش آموزان برگزار شد.

نمایشگاه بهاره کمپانی اپل امروز از ساعت 19:30 شروع شد.

اپل در نمایشگاه بهاره امسال خود آموزش را هدف قرار داده‌ است و قرار است در این نمایشگاه از آیپدها، مک بوک و... که مربوط به دانش آموزان یا دانشجویان و معلمان می‌شود رونمایی کند.

اپل در نظر دارد با ارائه کالاهایی ارزان قیمت مانند کروم بوک و لپ تاپ های ویندوزی، در حوزه آموزش به عنوان رقیبی برای گوگل باشد.

ماه هاست که شایعات بسیاری درباره کالاهایی که قرار است در این نمایشگاه رونمایی شود گفته می شود اما حالا زمان برگزاری این نمایشگاه فرا رسیده است.

اگرچه اپل تصمیم گرفته بود که این نمایشگاه به صورت لایو پوشش داده نشود اما براساس اخباری تاکنون تنها یک آیپد 9.7 اینچی در این نمایشگاه معرفی شده است که به گفته اپل مقرون به صرفه ترین آیپد تاکنون است. این آپید با قیمت حدود سیصد و بیست و نه دلار برای مشتریان و دویست نود و نه دلار برای دانش آموزان در اصل برای رقابت با کروم بوک و لپ تاپ‌های ارزان قیمت مایکروسافت ساخته شده است. این آیپد همچنین قابلیت پشتیبانی نسل جدید اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی و اپل پنسل را نیز دارد. 

آیپد جدید 9.7 اینچی اپل

آیپد جدید 9.7 اینچی اپل

اپل همچنین قابلیت جدید خود به نام Everyone Can Create یا «همه می‌توانند خلق کنند» را معرفی کرد که تمرکز آن روی موسیقی، ویدئو، عکاسی و نقاشی است. البته هنوز نگفته که این قابلیت فقط مخصوص کاربران امریکایی است و یا کل دنیا.

اپل همچنین یک اپلیکیشن جدید را با نام Schoolwork معرفی کرد که برای تصحیح کارهای خانه توسط معلمان ساخته شده است. این اپلیکیشن مبنی بر فضای ابری است. 

اپل همچنین در این مراسم درمورد زبان برنامه نویسی مخصوص این شرکت، سوئیف صحبت کرد. این زبان در حال حاضر در 155 کشور استفاده می‌شود.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: Mirror


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر