برنامه های برتر اندرویدی در هفته ای که گذشت: 23 تا 29 شهریور

برنامه های برتر اندرویدی در هفته ای که گذشت: 23 تا 29 شهریور

امروز نیز مثل هفته های گذشته قصد داریم تا پنج مورد از بهترین برنامه های اندرویدی هفته را به شما معرفی کنیم. یک برنامه برای مدیریت رمزعبور، ابزاری برای DJ و برنامه ای نوآورانه برای پیام های کوتاه از این دسته می باشند.

Dashlane

nikkhah13

اول از همه، داشلین را در نظر بگیرید که ابزاری ضروری برای همه استفاده کنندگان از اینترنت است. تنها هدف این برنامه فراهم کردن مکانی امن برای کاربران برای ذخیره نام کاربری ها، آدرس ایمیل، جزئیات کارت ها و رمزهای عبورشان است.
داشلین به صورت خودکار با دیگر دستگاه هایی که این برنامه بر روی آنها نصب شده، ارتباط برقرار می کند و از تکنیک رمزنگاری AES-256 استاندارد برای اطمینان از داده های منتقل شده استفاده می کند. حریم شخصی یکی از موضوعات اصلی در این برنامه است و به همین دلیل هم این برنامه هیچ داده ای از کاربر را نگهداری نمی کند.
اگر شما هم به دنبال ایجاد رمزهای عبور امن هستید، داشلین ابزاری بی نهایت ارزشمند است. کاربران می توانند با دیدن بخش Password Vault در برنامه و دستور به آن، یک رمز 13 کارکتری یکتا، که ترکیبی از اعداد، ارقام و علامت است؛ تولید کنند که این رمزعبور، هر زمان که باکس ورود رمزعبور مشاهده شد، به صورت خودکار وارد می شود.

لینک دانلود Dashlane

Djay

Nikkhah14

برنامه بعدی دی جی است. آیا هیچگاه آرزو داشتید که یک DJ معروف شوید؟ با این برنامه می توانید به آرزوی خود نزدیکتر شوید. این برنامه گوشی هوشمند یا تبلت شما را به یک سیستم دی جی کامل تبدیل می کند و برای شما دسترسی مستقیم به میکس آهنگهای محبوبتان از گوشی یا اسپاتیفای را می دهد.
با استفاده از برنامه دی جی، امکان ایجاد صدای FX را در همان لحظه برای شما فراهم می شود. این برنامه با کنترل کننده های خارجی MIDI نیز که برای دی جی های باتجربه است، سازگاری دارد. مجموعه هایی که ساخته می شود، می توان با استفاده از دستگاه های بلوتوث دار ارسال کرد که یک ویژگی عالی برای میزبانان است.
علاوه بر آن، در نتیجه ی همکاری بین Algoriddim و Echo Nest، افراد می توانند ریمیکسی از آهنگ های خود با توصیه های هوشمندانه داشته باشند، به این معنی که انتخاب آهنگ براحتی و به صورت خودکار انجام می گیرد.

لینک دانلود Djay

Cord

Nikkhah15

برنامه آخر، کورد نام  دارد که برای افراد ناآشنا، یک پلت فرم پیام فوری است که وابسته به صدا می باشد. یکبار که دانلود شد، شما امکان چت با یک نفر یا گروهی از دوستانتان را از طریق فرستادن صداهای دوازده ثانیه ای دارید.
کورد، یک نسخه مبتنی بر صدا بر اساس نرم افزار اسنپ چت است که بجای استفاده از عکس، از صداهای کوتاه برای ارتباط استفاده می شود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر