اطلاعاتی جدید از مایکروسافت بند 2 فاش شد

اطلاعاتی جدید از مایکروسافت بند 2 فاش شد

اطلاعاتی جدید از مایکروسافت بند 2 فاش شد

مایکروسافت با تولید مچ بند سلامتی باعنوان مایکروسافت بند وارد دنیای گجت های پوشیدنی شد. مايكروسافت در اين مچ ‌بند، اپليكيشن Microsoft Health را قرار داده است. اين اپليكيشن همانند HealthKit اپل و Google Fit عمل می كند ولي به صورت باز طراحی شده تا بتواند با دستگاه‌های ديگر سازگاری كامل داشته باشد. اپليكيشن Microsoft Health از موتوری هوشمند استفاده می كند و می تواند راهكارهایی در جهت سلامتی کاربرش ارائه کند.

Microsoft Band 2.2

امروز سایت MicrosoftInsider.es بر اساس اسنادی که آن را معتبر خوانده است برخی اطلاعات از این مچ بند مایکروسافت را افشا کرد.بر اساس تصاویری که در ماه جولایی از بند2 افشا شد،صفحه نمایش آن منحنی شکل است و نسبت به مدل فعلی پهن تر است.پهنای بیش تر بند2 به احتمال زیاد به دلیل شکایت کاربران نسل اول این بندها است.ظاهرا باتری بند2 در زیر صفحه نمایش آن قرار گرفته است.به علاوه یکی از ویزگی هایاین بند اندازه گیری ارتفاع ورزشی است که انجام می دهید که برای این کار سنسورهای مخصوصی در آن تعبیه شده است.دو شیار فلزی بالا و پایین صفحه نمایش به چشم می خورد که در بند نسل اول وجود نداشت.

ویژگی های احتمالی سنسورهای بند2

نمایشگر ضربان قلب نوری

شتاب سنج

جی پی اس GPS

میکروفون

حسگر نور محیط

سنسور GSR

سنسور UV

انتظار می رود بند 2 همچنان از دستگاه های تحت آندروید،ios و ویندوزفون حمایت کند.چندی پیش شایعه ای مبنی بر ساپورت ویندوز 10 از این بندها شنیده شد.به هر حال باید منتظر بود تا مشخص شود چه مقدار از این شایعه ها درست خواهد بود.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر