وان پلاس 6 گران‌تر از پرچمداران سابق وان پلاس خواهد بود

وان پلاس 6 گران‌تر از پرچمداران سابق وان پلاس خواهد بود

وان پلاس 6، پرچمدار جدید کمپانی وان پلاس، که در سه نسخه 64، 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود گران‌تر از پرچمداران سابق این کمپانی خواهد بود.

امروزه گوشی‌های هوشمند به خوبی جای خود را در بین عموم مردم جهان باز کرده‌اند و شرکت‌های بزرگی دائما در حال عرضه انواع گوشی‌های هوشمند هستند. در این بین هر شرکت استراتژی مخصوص به خود را دنبال می‌کند.

یکی از کمپانی‌هایی که در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند فعال است، کمپانی وان پلاس است. وان پلاس همواره خود را به عنوان شرکتی معرفی کرده است که نسبت به سایر کمپانی‌های ساخت گوشی همچون سامسونگ، اپل، الجی و... گوشی‌های ارزان قیمت‌تری را ارائه می‌کند؛ اما با این وجود همه ساله شاهد افزایش قیمت پرچمداران این کمپانی هستیم.

به عنوان جدیدترین نمونه وان پلاس 6 را می‌توانیم مثال بزنیم، پرچمدار جدید وان پلاس که هنوز عرضه نشده است اما اطلاعاتی درباره قیمت آن درز پیدا کرده است. براساس این اطلاعات وان پلاس 6 در سه نسخه 64، 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد و با توجه به میزان حافظه داخلی، قیمتی بین 525 دلار تا حدود 700 دلار خواهد داشت.

اگر بخواهیم قیمت نسخه 64 گیگابایتی وان پلاس 6 را با پرچمدار سابق این کمپانی، وان پلاس 5 تی مقایسه کنیم می‌بینیم که قیمت وان پلاس 5 تی، 475 دلار بوده است در صورتی که نسخه 64 گیگابایتی وان پلاس 6 حدود 525 دلار قیمت خواهد داشت و با افزایش 50 دلاری روبه‌رو هستیم.

شاید این افزایش قیمت به دلیل سخت افزاری باشد که در این گوشی استفاده شده است زیرا وان پلاس همواره در تلاش است تا از به‌روزترین سخت افزار در گوشی‌های خود استفاده کند.

علاوه بر درز اطلاعاتی درباره قیمت وان پلاس 6، تصویری از یک قاب مخصوص به این گوشی هم درز پیدا کرده است که از قسمت عمودی و خالی در بالای قاب متوجه می‌شویم که دوربین اصلی این گوشی به صورت عمودی قرار گرفته است.

قاب گوشی وان پلاس 6

قاب گوشی وان پلاس 6

اگرچه این اطلاعات به صورت رسمی تایید نشده است اما با توجه به استفاده از پردازنده اسنپ دراگون 845 در این گوشی در کنار سایر ویژگی‌های آن، افزایش قیمت وان پلاس 6 نسبت به پرچمداران سابق دور از انتظار نیست.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر