گوشی هوشمند ZTE، با پردازنده چهارهسته ای ولی فاقد دوربین

گوشی هوشمند ZTE، با پردازنده چهارهسته ای ولی فاقد دوربین

گوشی ZTE در یکی از نمایندگی های چینی عرضه شده و باعث تعجب همگان شده است. این گوشی هوشمند اندرویدی رده متوسط، فاقد دوربین سلفی است. در واقع به نظر می رسد که این گوشی حتی دوربین اصلی هم ندارد در حالی که دیگر ویژگی های این گوشی، اصلا پایین نیست.


بر اساس گزارشها، گوشی هوشمندی که اخیرا در نمایندگی TENNA، در معرض فروش گذاشته شده است، ZTE S3003 نام دارد ولی به احتمال زیاد این گوشی، با این نام به صورت رسمی عرضه نخواهد شد.
در لیست TENNA، این گوشی با یک صفحه نمایش 5 اینچی لمسی و وضوح 720 پیکسلی و تراکم 294 ppi وجود دارد. از نوع سیستم عامل گوشی اطلاعی در دست نیست.
در داخل گوشی، ZTE مجهز به یک پردازنده چهارهسته ای 1.5 گیگاهرتزی، رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی است که از طریق کارت microSD می تواند توسعه یابد.
این گوشی دارای ضخامت 7.4 میلیمتر و وزن 117 گرمی است. اتصالات گوشی شامل Wi-Fi، بلوتوث، چی پی اس و میکرویو اس بی 2 است و احتمالا به رادیو FMهم وصل شود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر