نحوه‌ی تغییر کشور یا منطقه در گوگل پلی استور

نحوه‌ی تغییر کشور یا منطقه در گوگل پلی استور

اگر به یک کشور دیگر سفر کرده‌اید و یا به هر دلیلی می‌خواهید از گوگل پلی مناطق دیگر استفاده کنید به این روش می‌توانید مکان خود را تغییر دهید.

استفاده از گوگل پلی استور بسیار ساده است: اپلیکیشن را باز می‌کنید، اپلیکیشنی را که می‌خواهید دانلود کنید باز کرده و آن را روی دستگاه خود نصب کنید. اما اگر به یک کشور دیگر برویم باید چه کار کنیم؟ شما برای دریافت اطلاعات مناسب به نسخه‌های مناسبی از پلی استور نیاز دارید. گوگل پلی برای مناطق مختلف اپلیکیشن‌های مختلفی را ارائه می‌دهد و بعضی از اپلیکیشن‌ها را برای بعضی مناطق بلاک می‌کند. برای مثال بسیاری از اپلیکیشن‌ها برای ایران مسدود هستند. 

اگر به کشور جدیدی منتقل شده‌اید یا می‌خواهید به پلی استور یک منطقه‌ی دیگر دسترسی داشته باشید به این روش می‌توانید تنظیمات کشور خود را در گوگل پلی تغییر دهید. 

گوگل

 

1- اپلیکیشن پلی استور را روی دستگاه اندروید باز کنید. 

2- به منو سمت چپ رفته و Account را بیابید. 

3- اگر امکان تغییر کشور برای شما وجود داشته باشد در این منو گزینه‌ی Country and profiles را می‌بینید. 

4- Country را لمس کرده و کشور جدید را انتخاب کنید. 

5- هشدارها را بخوانید و تغییرات را بپذیرید. وقتی که کشور را تغییر دادید می‌توانید به راحتی از پلی استور برای آن کشور استفاده کنید. 

این قابلیت برای همه قابل دسترسی نیست و تنها برای کسانی قابل دسترسی است که در کشوری به غیر از کشور خود هستند (با آی‌پی آن‌ها متفاوت است). در نتیجه نمی‌توانید هر کشوری را که دوست دارید انتخاب کنید. درضمن نمی‌توانید تا 365 روز کشور خود را دوباره تغییر دهید. در نتیجه ما تنها در صورتی این روش را پیشنهاد می‌کنیم که واقعاً به کشوری دیگر رفته‌اید و قصد دارید تا حداقل یک سال آنجا بمانید. 

در حالی که می‌توانید با استفاده از وی‌پی‌ان این محدودیت‌ها را دور بزنید ارزشش را ندارد که با استفاده از این روش به اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی داشته باشید چرا که از پلی استور منطقه‌ی خود بیرون می‌شوید و با مشکلاتی رو‌به‌رو خواهید شد.  

 

 برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


5 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

فاطمه میری

پنج‌شنبه, 07 تیر 1397

عالی عالی عالی

پاسخ

محمدصالح

جمعه, 15 شهریور 1398

سئو سایتتون مشکل داره حداقل یه افزونه سئو نصب کنید زحماتتون هدر نره. پست هاتون مطلب هاش توی گولگل نمایش نمیده یا حداقل این مطلب رو خسته نباشید.

پاسخ

حسام

جمعه, 22 شهریور 1398

در صورتی که کارت اعتباری به سامانه پرداخت الکترونیک گوگل اکانت متصل نشده باشد امکان تغییر منطقه یا کشور فعال نخواهد شد

پاسخ

حسام

جمعه, 22 شهریور 1398

در صورتی که کارت اعتباری به سامانه پرداخت الکترونیک گوگل اکانت متصل نشده باشد امکان تغییر منطقه یا کشور فعال نخواهد شد

پاسخ

امید

یک‌شنبه, 02 شهریور 1399

من که میزنم روی اکانت برام میاره something is wrong

پاسخ

ثبت نظر