انتشار اپلیکیشن یوتیوب کودکان جدید با نظارت انسان به جای الگوریتم

انتشار اپلیکیشن یوتیوب کودکان جدید با نظارت انسان به جای الگوریتم

به زودی ویدئوهای منتشر شده روی یوتیوب به جای الگوریتم توسط یک تیم انسانی تایید خواهند شد.

با وجود ویدئوهای بسیار زیادی که به صورت روزانه روی یوتیوب آپلود می‌شود، برای چک کردن محتوای هرکدام از این ویدئوها به یک ارتش نیاز است. اما به نظر می‌رسد که یوتیوب مشکل را برای محتوایی که در دسترس کودکان قرار می‌گیرد حل کرده است. 
این شرکت اعلام کرده که قرار است یک اپلیکیشن کودکان منتشر شود که به جای الگوریتم، انسان‌های واقعی بر محتوای آن‌ها نظارت خواهند داشت در نتیجه تنها در صورتی ویدئوها در دسترس کودکان قرار می‌گیرد که یک شخص بزرگسال آن را شخصاً تایید کرده باشد. 
والدین می‌توانند تا چند هفته‌ی آینده با آپدیت اپلیکیشن یوتیوب کودکان خود، آن را از فیلتر مبتنی بر الگوریتم به فیلتر مبتنی بر انسان تغییر دهند. 
از زمانی که اپلیکیشن یوتیوب برای کودکان منتشر شده بعضی از کاربران با بازی دادن الگوریتم‌های یوتیوب محتوای نامناسبی را در اختیار کودکان قرار می‌دهند که در ظاهر به نظر مناسب می‌آیند. 
این پورتال ویدئو مدت‌هاست با فیلتر ویدئوهای نامناسبی که در کانال‌های مخصوص کودکان قرار داده می‌شود و محتوایی که مناسب آن‌ها نیست مشکل دارد. البته یوتوب تنها شرکتی نیست که با سوء استفاده از الگوریتم‌ها برای رسیدن به اهداف پلید مشکل دارد. 
باید صبر کنیم و ببینیم که گوگل و یوتیوب چطور می‌توانند اعتماد والدین را جلب کنند. چرا که والدین باید از این که کودکانشان چه محتوایی را می‌بینند خیالشان راحت باشد. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر