نسخه قرمز رنگ آیفون 8 و 8 پلاس برای کمک به مبتلایان به ایدز رونمایی شد

نسخه قرمز رنگ آیفون 8 و 8 پلاس برای کمک به مبتلایان به ایدز رونمایی شد

لحظاتی پیش کمپانی اپل از نسخه قرمز رنگ آیفون 8 و 8 پلاس خود رونمایی کرد که با هدف کمک به مبتلایان به ایدز ساخته شده است.

لحظاتی پیش کمپانی اپل از نسخه قرمز رنگ آیفون 8 و 8 پلاس خود رونمایی کرد که با هدف کمک به مبتلایان به ایدز ساخته شده است.

حتماً سال گذشته را به خاطر می‌آورید که آیفون 7 قرمز رنگ برای اولین بار معرفی شد. کمپانی اپل این نمونه کالاها را در حمایت از گروه حامی مبارزه با ایدز و کمک مالی به این افراد در آفریقا، راهی بازار کرد اما این‌طور به نظر می‌رسید که آیفون‌های قرمز مورد توجه کاربران قرار گرفتند. شاید همین دلیلی بود تا اپل بار دیگر به فکر عرضه آیفون‌های خود با رنگ‌های بیشتر بیافتد تا جایی که اوایل این ماه از منابعی شنیده شد که اپل قصد دارد نسخه‌ی طلایی سرخ آیفون ایکس را منتشر کند.

اما همان‌طور که گفته شد هدف اپل از ارائه آیفون‌های سرخ رنگ همکاری با موسسه‌ی خیریه‌ی The Global Fund است که به درمان بیماری‌هایی همچون ایدز کمک می‌کند.

حالا بار دیگر شاهد عرضه گوشی‌های اپل به رنگ قرمز هستیم. دقایقی پیش اپل به‌صورت رسمی از نسخه قرمز رنگ آیفون 8 و 8 پلاس خود رونمایی کرد. قاب دور صفحه نمایش این دو گوشی مشکی است درصورتی‌که رنگ قاب پشتی قرمز است و لوگو اپل به رنگ نقره در پشت گوشی قرار گرفته است.

نسخه قرمز رنگ آیفون 8 و 8 پلاس

نسخه قرمز رنگ آیفون 8 و 8 پلاس

هر دو گوشی آیفون 8 و 8 پلاس به رنگ قرمز، در دو نسخه با حافظه داخلی 64 و 256 گیگابایت عرضه می‌شوند و قیمت‌های در نظر گرفته شده برای این گوشی‌ها با قیمت آیفون‌های 8 و 8 پلاس با همین حافظه ولی به رنگ‌های معمول قبلی، یکی خواهد بود.

  • نسخه قرمز رنگ آیفون 8، 64 گیگابایت حافظه داخلی، 699 دلار
  • نسخه قرمز رنگ آیفون 8، 256 گیگابایت حافظه داخلی، 849 دلار
  • نسخه قرمز رنگ آیفون 8 پلاس، 64 گیگابایت حافظه داخلی، 799 دلار
  • نسخه قرمز رنگ آیفون 8 پلاس، 256 گیگابایت حافظه داخلی، 949 دلار

اپل اعلام کرده است که از فردا، 10 آوریل، پیش‌فروش این نسخه قرمز رنگ آیفون 8 و 8 پلاس آغاز خواهد شد و از 13 آوریل این گوشی‌های پیش‌فروش شده به دست مشتریان می‌رسند. پیش‌فروش و عرضه نسخه قرمز رنگ آیفون 8 و 8 پلاس از فردا، تنها در کشورهای آمریکا، استرالیا، چین، کانادا، فرانسه، آلمان، هنگ‌کنگ، سنگاپور، انگلیس، نیوزلند و ژاپن خواهد بود و عرضه این گوشی‌ها در سایر کشورها، احتمالاً به ماه می موکول خواهد شد.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: macrumors و theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر