پایان پشتیبانی انویدیا از کارت‌های گرافیکی روی کامپیوترهای 32 بیتی

پایان پشتیبانی انویدیا از کارت‌های گرافیکی روی کامپیوترهای 32 بیتی

شرکت انویدیا اعلام کرد که دیگر سیستم عامل‌های 32 بیتی را پشتیبانی نخواهد کرد.

در پایان سال پیش شرکت انویدیا اعلام کرد که کارت‌های گرافیکی GeForce دیگر سیستم عامل‌های 32 بیتی را پشتیبانی نخواهند کرد. حال این شرکت اعلام کرده که پشتیبانی به صورت رسمی تا اواسط اردیبهشت ماه قطع خواهد شد. 
این موضوع نسخه‌های 32 بیتی ویندوز7، 8 , 8.1 و 10 و همچنین لینوکس و FreeBSD را تحت تاثیر قرار خواهد داد. البته آپدیت‎های امنیتی مهم تا شروع سال 2019 ارائه خواهند شد. 
انویدیا اعلام کرد که آپدیت‌های Game Ready Driver که شامل ارتقا در عملکرد، قابلیت‌های جدید و رفع باگ می‌شود تنها برای سیستم عامل‌های 64 بیتی ارائه خواهد شد. 
البته این روزها بیشتر کامپیوترها سیستم عامل‌های 64 بیتی دارند. اما اگر کارت گرافیک انویدیا دارید و سیست‌معامل شما هنوز هم 32 بیتی است، باید بدانید که داشتن یک سخت افزار با درایوهای قدیمی که با سیستم‌عامل 64 بیتی سازگار نیست برایتان دردسر ساز خواهد بود و باید سیستم‌عامل و البته سخت افزار خود را ارتقا دهید. 
ارتقا به سیستم‌عامل 64 بیتی بهترین کار است چرا که نه تنها درایوهای انویدیا با آن بهتر عمل می‌کنند بلکه امنیت سیستم شما نیز ارتقا می‌یابد. درضمن عملکرد دستگاه شما نیز به طور کلی بهتر می‌شود. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر