عرضه آپدیت بهاره ویندوز 10 به دلیل باگ امنیتی به تعویق افتاد

عرضه آپدیت بهاره ویندوز 10 به دلیل باگ امنیتی به تعویق افتاد

به دلیل وجود باگ امنیتی، عرضه آپدیت بهاره ویندوز 10 با نام spring creator حداقل دو هفته به تعویق افتاد.

مایکروسافت طی چندماه اخیر درباره عرضه آپدیت جدیدی از ویندوز 10 با نام آپدیت بهاره کرییتور ویندوز 10 (windows 10 spring creator update) خبر داده بود. قرار بود که این به‌روزرسانی 10 آوریل ارائه شود اما هنوز هم خبری از عرضه رسمی این نسخه از ویندوز 10 نیست.

اگر شما هم جز دسته افرادی هستید که سخت تشنه تکنولوژی هستید و حداقل به واسطه قابلیت time-line که مدت‌ها همه انتظار آن را می‌کشیدند، منتظر این به‌روزرسانی بوده‌اید، باید بگوییم که باید چند هفته دیگر هم منتظر بمانید!

در واقع تعویق در عرضه آپدیت بهاره ویندوز 10 به وجود باگی در این به‌روز‌رسانی برمی‌گردد که مایکروسافت به‌تازگی از آن مطلع شده است. بنابراین برای رفع این باگ حداقل دو هفته زمان نیاز است یعنی حداقل دو هفته دیگر انتظار!

اگرچه شایعات حاکی از آن بود که آپدیت بهاره ویندوز 10 در تاریخ 10 آوریل عرضه می‌شود اما از آنجایی که مایکروسافت به هیچ عنوان به‌صورت رسمی زمان عرضه این به‌روزرسانی را اعلام نکرده بود، با خیال راحت می‌تواند به رفع باگ یافته شده بپردازد.

مایکروسافت تاکنون هیچ توضیحی درباره باگی که در این به‌روزرسانی یافته است، نداده است اما از آنجایی که چند روز پیش نسخه‌ آزمایشی و زودهنگام آپدیت بهاره ویندوز 10 در دسترس کاربران قرار گرفته بود و با هیچ مشکلی در استفاده از این نسخه مواجه نبودند، به نظر می‌رسد که باگ یافته شده فراتر از یک موضوع ساده است. بنابراین انتظار داریم که با یک باگ امنیتی مواجه باشیم.

پیشنهاد فیسیت : نحوه نصب نسخه ازمایشی و زودهنگام آپدیت بهاره ویندوز 10 

گذشته از تاریخ عرضه این نسخه از ویندوز 10، جالب اینجاست که حتی نام این نسخه هم به صورت رسمی از سمت مایکروسافت عنوان نشده است اما احتمالات قوی وجود دارد که آپدیت بعدی ویندوز 10 یعنی همان نسخه 1803 ویندوز 10، با نام آپدیت بهاره کرییتور ویندوز 10 (windows 10 spring creator update) عرضه شود.

پیشنهاد فیسیت : احتمالا آپدیت بعدی ویندوز 10، آپدیت بهاره کرییتور نام دارد

 

آیا نسخه آزمایشی و زودهنگام آپدیت بهاره ویندوز 10 را امتحان کرده‌اید؟ به نظر شما برتری‌های این نسخه نسبت به نسخه‌های قبلی در چیست؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: techcrunch


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر