اضافه شدن «حالت محرمانه» برای ایمیل‌های جیمیل

اضافه شدن «حالت محرمانه» برای ایمیل‌های جیمیل

حالت محرمانه به ایمیل‌های جیمیل اضافه می‌شود. در این قابلیت گیرنده‌ی پیام دیگر نمی‌تواند آن را دانلود، کپی و یا فوروارد کند.

چند روز پیش خبری مبنی بر انتشار آپدیت جدید جیمیل و طراحی و قابلیت‌های آن منتشر شد. حال گوگل از قابلیت جدیدی روی این طرح جدید رونمایی کرده است: حالت محرمانه. در کنار قابلیت‌هایی مثل پاسخ سریع، تعویق ایمیل‌ها و یک نوار کناری برای چسباندن قرارهای روی تقویم کنار پیام‌ها این شرکت اعلام کرده که قابلیت جدیدی را به این پلتفرم اضافه می‌کند که به کاربران جیمیل اجازه می‌دهد نگذارند که گیرنده‌ی ایمیلشان آن را فوروارد، کپی، دانلود و یا پرینت کند. 

gmail


همچنین کاربران جیمیل برای باز کردن این پیام‌ها نیاز به یک رمز دارند که از طریق اس‌ام‌اس برای آن‌ها فرستاده می‌شود و یا در تاریخ تعیین شده حذف می‌شود. این قابلیت‌ها شباهت زیادی به قابلیت‌های اپلیکیشن اوت لوک (out look) دارند. این قابلیت به خصوص برای شرکت‌هایی کاربرد دارد که می‌خواهند کنترل بیشتری روی گیرنده‌های ایمیل‌هایشان داشته باشند. البته افراد هنوز هم می‌توانند از صفحه‌ی کامپیوتر و یا گوشی خود اسکرین شات بگیرند. 
گوگل تایید کرده که تا چند هفته‌ی آینده آپدیت جدید جیمیل منتشر خواهد شد و انتظار می‌رود در کنفرانس توسعه دهندگان O/I که در تاریخ 18 اردیبهشت شروع می‌شود از طراحی جدید جیمیل و آپدیت‌های سرویس‌های دیگر وب گوگل رونمایی شود. 

پیشنهاد فیسیت : قابلیت‌های نسخه جدید جیمیل چیست

 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر