اضافه شدن قابلیت Android Auto به گوشی‌های پیکسل و نکسوس

اضافه شدن قابلیت Android Auto به گوشی‌های پیکسل و نکسوس

قابلیت اندروید اوتو به گوشی‌های نکسوس و پیکسل اضافه شد.

از حالا به بعد کاربران گوشی‌های پیکسل و نکسوس می‌توانند به صورت وایرلس از قابلیت Android Auto استفاده کنند. پیکسل،پیکسل ایکس ال، پیکسل 2، پیکسل 2 ایکس ال، نکسوس 5 ایکس و نکسوس 6 پی که دارای سیستم عامل اندروید اوریو یا بالاتر هستند می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. هنگامی که سوار بر ماشین خود می‌شوید به صورت خودکار برنامه‌ی Android Auto روی صفحه نمایش ماشین شما اجرا می‌شود. شما حتی لازم نیست که گوشی را از جیب خود بیرون بیاورید و یا آن را به جایی متصل کنید بلکه به صورت خودکار از طریق وای فای متصل می‌شود. 
در حال حاضر این قابلیت تنها در امریکای شمالی موجود است و فقط سیستم‌های صوتی اتومبیل JVC و کنوود آن را پشتیبانی می‌کنند. این شرکت‌ها در مراسم CES محصولات سازگار خود را معرفی کردند. گوگل می‌گوید که امیدوار است که محصولات سازگار بیشتری منتشر شود که این قابلیت را پشتیبانی کنند. گوگل هنوز نگفته که چه زمانی پشتیبانی برای گوشی‌های شرکت‌های دیگر منتشر خواهد شد. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر