حمایت از کالای ایرانی توسط وزیر ارتباطات، این بار دو اپ موسیقی

حمایت از کالای ایرانی توسط وزیر ارتباطات، این بار دو اپ موسیقی

دو اپلیکیشن موسیقی نواک و بیپ تونز به عنوان کالاهای با کیفیت ایرانی و بعد از ابر آروان و ترگمان و با هدف حمایت از کالای ایرانی معرفی شد.

همان‌طور که در جریان هستید سال 97 به نام سال حمایت از کالای ایرانی معرفی شد. ازآنجایی‌که حوزه فناوری اطلاعات حوزه‌ای است که به‌شدت می‌تواند در شرایط کنونی جهان تأثیر داشته باشد و به‌شدت جای پیشرفت دارد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی با هدف حمایت از کالای ایرانی در این حوزه پیش‌قدم شده و تصمیم گرفته که به‌صورت مداوم از بهترین سرویس‌های ایرانی حوزه فناوری اطلاعات نام ببرد.

در همین راستا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان اولین کالای باکیفیت ایرانی از مترجم سه زبانه ترگمان نام برد و بعد از آن سرویس ابر آروان را معرفی کرد.

پیشنهاد فیسیت : ترگمان به عنوان اولین کالای باکیفیت ایرانی در حوزه فناروی اطلاعات تعیین شد

پيشنهاد فيسيت : ابر آروان به عنوان دومین کالای ایرانی باکیفیت از سوی وزیر ارتباطات معرفی شد

حالا در ادامه معرفی کالای باکیفیت ایرانی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دلیل اهمیت موسیقی برای ایرانیان، این بار به سراغ حوزه موسیقی رفته و از دو اپلیکیشن موسیقی به‌عنوان کالای باکیفیت ایرانی در حوزه فناوری اطلاعات نام برده است. وی در اینستاگرام شخصی خود چنین نوشت:

گوش دادن به موسیقی از پنج علاقه‌مندی اصلی ایرانیان در فضای مجازی است. محصولات بیپ‌ تونز و نواک سرویس‌های خوبی هستند که توسط جوانان ایرانی توسعه داده شده‌اند. استفاده از آن را به علاقه‌مندان موسیقی توصیه می‌کنم.

معرفی دو برنامه موسیقی از سمت وزیر ارتباطات با هدف حمایت از کالای ایرانی

معرفی دو برنامه موسیقی از سمت وزیر ارتباطات با هدف حمایت از کالای ایرانی

اپلیکیشن موسیقی ایرانی بیپ تونز

معرفی برنامه بیپ تونز

بیپ تونز خود را به این شکل معرفی کرده است:

بیپ تونز به‌عنوان اولین مرجع دانلود آهنگ و موسیقی، با همکاری و مشارکت صاحبان آثار اقدام به جمع‌آوری کامل‌ترین آرشیو آهنگ و موسیقی در ایران نموده است. آهنگ‌های موجود در بیپ تونز با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت هستند و درعین‌حال طبق قراردادهای مدون کلیه حقوق مادی و معنوی صاحبان آثار محفوظ است.

  • آرشیو کامل آهنگ برای انواع آهنگ و موسیقی
  • در دسترس قرار دادن آهنگ‌های جدید در کمترین زمان ممکن برای همگان
  • فرهنگ‌سازی به‌منظور رعایت حقوق معنوی پدیدآورندگان انواع موسیقی و آهنگ

بررسی برنامه بیپ تونز

برای بررسی کلی این اپلیکیشن آن را نصب کردیم. باید بگوییم روش کار کردن با این برنامه بسیار ساده است. برای اینکه بتوانید آلبوم‌های مختلف خوانندگان و یا گروه‌های موسیقی را ببینید کافی است نام گروه یا خواننده را در قسمت سرچ جستجو کنید.

یکی از جذابیت‌های این برنامه امکان دانلود برخی آهنگ‌ها به‌صورت رایگان است. ضمناً امکان انتخاب بین دو کیفیت 128 و 320 کیلوبایت وجود دارد. آهنگی که دانلود کرده‌اید در فایل موسیقی شما ذخیره می‌شود.

یکی از نکات منفی این برنامه‌اینجاست که بیپ تونز تنها برای اندروید توسعه داده شده است و نسخه iOS این برنامه هنوز موجود نیست.

دانلود برنامه بیپ تونز برای اندروید از گوگل پلی

 

اپلیکیشن موسیقی ایرانی نواک

معرفی برنامه نواک

این برنامه خود را به این شکل تعریف کرده است:

موسیقی برای شما

در نواک ما برای شما و فقط شما موسیقی مناسب را پیشنهاد می‌دهیم. این موسیقی بر اساس سلیقه شما و میزان علاقه‌مندی‌تان نسبت به موسیقی‌های مختلف به شما پیشنهاد می‌شود. به‌این‌ترتیب شما همیشه و در هر حالی مجموعه‌ای از موسیقی موردعلاقه‌تان را همراه دارید که روزبه‌روز این مجموعه بیشتر و بیشتر می‌شود. مهم نیست غمگین هستید یا شاد و خوشحال... برای هر لحظه از زندگی‌تان موسیقی متفاوتی وجود دارد.

بررسی برنامه نواک

تفاوت این برنامه با اپلیکیشن بیپ تونز در این است که برای استفاده از این برنامه بایستی شماره تلفن درست خود را در اختیار برنامه قرار دهید تا برای شما پیامک فعال‌سازی برنامه ارسال شود و یا اینکه ایمیل خود را وارد کنید.

یکی از برتری‌های برنامه نواک نسبت به برنامه بیپ تونز، وجود هر دو نسخه اندروید و iOS است. برای دانلود این برنامه برای دو نسخه اندروید و iOS می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

دانلود نواک برای اندروید و دانلود نواک برای iOS

 

آیا تاکنون تجربه استفاده از این دو برنامه را داشته‌اید؟ اگر تجربه استفاده از این برنامه‌ها را دارید تجربیات خود را با ما در میان بگذارید. نقاط قوت و ضعف آن‌ها را بیان کنید و اگر برنامه‌ای مشابه را می‌شناسید با ما در میان بگذارید.

 

 برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر