گوشی UMi Fair، همراه با حسگر اثر انگشت

گوشی UMi Fair، همراه با حسگر اثر انگشت

در ماههای گذشته، UMI، گوشی های هوشمند جالبی را عرضه کرد. با توجه به گوشی های عرضه شده، به نظر می رسد این شرکت جمعیت خاصی را برای هر کدام از دستگاه هایش در نظر گرفته است. برای مثال، UMi Iron، یک دستگاه مقرون به صرفه، با بدنه فلزی زیبا و ویژگی های یک گوشی رده متوسط است.


از سوی دیگر، UMi Hammer S، یک گوشی هوشمند مخصوص افرادی بود که نگران آسیب دیدن موبایل خود در هنگام استفاده هستند. حال، این شرکت یه گوشی هوشمند جدید ارائه داده است که UMi Fair نامیده می شود. در این زمان نیز، این تولیدکننده نوظهور گوشی هوشمند در تلاش برای جذب خریداران گوشی های رده متوسط است که به شناسه اثرانگشت در گوشی هایشان علاقه دارند.
ویژگی مهم UMi Fair، حسگر اثرانگشت است که در پشت گوشی قرار دارد. شرکت گفته است که این مکان، یه نقطه ایده آل برای باز کردن قفل گوشی توسط کاربران است. وی اضافه کرده است که پشت گوشی نه تنها برای کاربران راحت است بلکه سریعتر هم می توانند قفل گوشی خود را باز کنند و نیز، با استفاده از شناسه اثر انگشت، دیگر نگران  فاش شدن داده های شخصی و مهم خود نخواهند بود.
در داخل گوشی، Fair از یک تراشه چهار هسته ای MT6735، رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی استفاده می کند. این مشخصات برای کارهای روزمره شما کافی هستند. صفحه نمایش گوشی پنج اینچی است، دارای وضوح 720 پیکسلی و تراکم 294 ppi می باشد.
در پشت گوشی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی، و در جلو دوربین 2 مگاپیکسلی قرار دارد. ضخامت گوشی 8.4 میلی متر و نیز وزن 120 گرمی دارد. باتری 2000 میلی آمپری آن نیز نزدیک به یک روز شارژ نگه می دارد. بر روی این گوشی اندروید 5.1 اجرا می شود.
این گوشی در سوم مهر، با جزئیات بیشتر عرضه خواهد شد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر