چگونه بفهمیم عکس‌های ما بی اجازه روی اینترنت استفاده شده‌اند؟

چگونه بفهمیم عکس‌های ما بی اجازه روی اینترنت استفاده شده‌اند؟

با استفاده از سایت pixsy می‎توانید بفهمید چه کسی عکس‎های شما را دزدیده است.

اگر شما یک عکاس هستید و یا گاهی اوقت روی سایت خود عکس آپلود می‌کنید به احتمال زیاد نگران این موضوع هستید که دیگران عکس‌های شما را بدزدند. متاسفانه دزدیدن عکس‌ها کاری بسیار ساده است. 
از آنجایی که ممکن است با این عکس‌ها پول در بیاورید، این کار نه تنها توهین محسوب می‌شود بلکه می‌تواند به شما ضربه بزند. اما از کجا بفهمیم که عکس‌های ما دزدیده شده‌اند؟ خوشبختانه برای این کار راه حلی وجود دارد. 
Pixsy سرویسی است که می‌تواند بفهمد چه کسی بی اجازه از عکس شما استفاده کرده است. تنها کاری که باید بکنید این است که یک حساب کاربری رایگان ساخته و پلتفرمی را که عکس‌هایتان در آن قرار دارد را به آن لینک کنید. Pixsy اینستاگرام، فیلکر، دراپ باکس و غیره را پشتیبانی می‌کند. درضمن اگر از یک سرویس دیگر استفاده می‌کنید می‌توانید عکس را به صورت دستی آپلود کنید. 
وقتی که چند عکس انتخاب کردید Pixsy جاهایی را که عکس شما در آن بی اجازه استفاده شده است را ردیابی کرده و نتیجه را به شما گزارش می‌دهد. 
درضمن شما با پرداخت پول می‌توانید به افرادی که عکس‌هایتان را دزدیده‌اند هشدار دهید. اگر در ایران سکونت ندارید همچنین می‌توانید از طریق Pixsy از این افراد شکایت کنید. در حالی که پنجاه درصد جریمه را این شرکت دریافت می‌کند اما باز هم می‌توانید با چند کلیک ساده جریمه‌ی سوء استفاده از عکس‌هایتان را بگیرید. سرویس رایگان می‌تواند تا 500 عکس را ردیابی کند اما اخطار نمی‎فرستد. به هر حال باز هم می‌توانید بفهمید عکس‌های شما در کجا بدون اجازه استفاده شده‌اند. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر