نسخه Premium Online بازی GTA5 منتشر می‌شود

نسخه Premium Online بازی GTA5 منتشر می‌شود

نسخه‌ی Premium Online بازی GTA5 برای بازیکن‌های جدید منتشر می‌شود.

با آن که بازی Grand theft Auto 5 بیش از هر فیلم یا بازی ویدئویی در دنیا درآمد داشته، شرکت سازنده‌ی این بازی، Rockstar هنوز بیخیال آن نشده است. این شرکت اعلام کرد که یک نسخه‌ی جدید Premium Online برای GTA 5 منتشر خواهد شد که بیشتر برای بازیکن‌های جدید در نظر گرفته شده و نه طرفداران موجود. 
گفته شده که نسخه‌ی Premium Online شامل بازی اصلی در کنار Online DLC ( که پارسال منتشر شد) و همچنین بسته Criminal Enterprise Starter Pack خواهد بود. 
Criminal Enterprise Starter Pack در آذر سال 96 تنها برای GTA Online منتشر شد که شامل سلاح، اتومبیل و وسایل دیگر به ارزش 10 میلیون دلار GTA است. 
در طول سال‌ها بسته‌های Grand Theft Auto Online زیادی منتشر شده اما به نظر می‌رسد که این نسخه برای جایگزینی بازی اصلی طراحی شده و هدف آن جذب بازیکن‌های جدید است. 
در نتیجه اگر بازی اصلی را خریده‌اید و روی DLC آنلاین سرمایه گذاری کرده‌اید ما خرید این نسخه را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. 
Grand Theft Auto Online V: Premium Online Edition در حال حاضر برای ایکس باکس وان، پلی استیشن4 و کامپیوتر شخصی موجود است. 

 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر