عده‌ای از کاربران جیمیل از طرف خودشان اسپم دریافت کردند

عده‌ای از کاربران جیمیل از طرف خودشان اسپم دریافت کردند

عده‌ای از کاربران جیمیل از طرف خود، ایمیل اسپم دریافت کردند!

جیمیل معمولاً خیلی خوب پیام‌های اسپم را فیلتر می‌کند. اما دیروز عده‌ای از کاربران گزارش کردند که صندوق پستی آن‌ها به ناگهان از تبلیغاتی پر شد که از طرف حساب کاربری خودشان فرستاده شده بود. 
کاربران گفته بودند که با وجود احراز هویت دوعامل و رمزهای قوی از طرف حساب کاربری خودشان برایشان ایمیل فرستاده شده بود. هکرها از عنوان‌های جعلی برای ایمیل خود استفاده کرده بودند که نشان می‌داد کاربر از طریق یک شرکت ارتباطات کانادایی به نام Telus ایمیل را ارسال کرده تا پیام آن‌ها از فیلتر اسپم عبور کند. از آنجایی که ایمیل از طرف فرد گیرنده فرستاده شده بود جیمیل به صورت خودکار آن را به پوشه‌ی فرستاده شده‌های کاربر فرستاده بود. 
سخنگوی جیمیل گفته است که این اتفاق یک حمله گروهی اسپم بوده که تعداد کمی از کاربران جیمیل را درگیر کرده است. این شرکت همچنین گفت که اقدامات را علیه این حمله آغاز کرده است. Telus نیز گفته که این پیام‌ها از سرور آن‌ها فرستاده نشده و موضوع را پیگیری خواهد کرد. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر