نسخه‌ی Windows 10 Lean برای دستگاه‌های با ظرفیت پایین

نسخه‌ی Windows 10 Lean برای دستگاه‌های با ظرفیت پایین

انتشار نسخه‌ی lean ویندوز10 برای دستگاه‌هایی که فضای ذخیره سازی پایینی دارند.

نسخه‌ی بعدی ویندوز 10، که در حال حاضر به نام Redstone5 شناخته شده است دارای حالتی به نام Lean edition است که برای دستگاه‌هایی که ظرفیت پایینی دارند طراحی شده است. منابع نزدیک به مایکروسافت گفته‌اند این نسخه‌ی جدید برای لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های ارزان قیمت ساخته شده است. این نسخه برای دستگاه‌هایی ساخته شده که 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارند و طوری طراحی شده‌اند که آپدیت‌های ویندوز را دریافت می‌کنند. 
مایکروسافت در حال کاهش فضای ذخیره‌سازی برای حذف اجزایی است که روی دستگاه‌های مدل پایین بی‌استفاده هستند. اجزایی مثال اینترنت اکسپلورر و دیگر برنامه‌های دسکتاپ قدیمی. مایکروسافت در حال تلاش است که تا جایی که می‌شود با حذف برنامه‌ها فضا را خالی کند.
در حال حاضر دستگاه‌هایی که 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارند با دریافت آپدیت‌های جدید ویندوز 10 مشکل دارند چرا که این دستگاه‌ها پر هستند از اپلیکیشن‌ها و فایل‌هایی که فضا را اشغال می‌کنند و نمی‌گذارند که فضای کافی برای دریافت آپدیت‌های مهم باقی بماند. انتظار می‌رود که در آینده‌ی نزدیک چیزهای بیشتری درمورد نسخه‌ی Windows 10 Lean و برنامه‌های این شرکت بشنویم. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

 

 

منبع خبر: Theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

مهدی

جمعه, 07 اردیبهشت 1397

ممنون - خبر خوبی بود.

پاسخ

ثبت نظر