ویرایشگر هوش مصنوعی CyberLink ویدئوها را به نقاشی متحرک تبدیل می‌کند

ویرایشگر هوش مصنوعی CyberLink ویدئوها را به نقاشی متحرک تبدیل می‌کند

CyberLink یک پلاگین جدید برای ویرایشگر ویدئو PowerDirector16 منتشر کرده که ویدئوها را به آثار هنری متحرک تبدیل می‌کند. 
CyberLink AI Style Plugin با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری عمیق ویدئوها را قاب به قاب به شکل نقاشی‌های معروف اما متحرک تبدیل می‌کند. برعکس ویرایشگرهای دیگر که تنها یک فیلتر را بالای کلیپد اضافه می‌کنند، پلاگین AI Style تایین می‌کند که یک نقاش چگونه از قلم مو استفاده کرده و چه رنگی استفاده می‌کند. 
نتیجه‌ی نهایی چیزی شبیه به انیمیشن Loving Vincent می‌شود که با استفاده از 65 هزار نقاشی و یک تیم نقاش 125 نفره ساخته شده بود. 
دو پک در این نرم افزار موجود است: یکی مربوط به کارهای ونسان ونگوگ و دیگری بازسازی نقاشی‌های هنرمندان امپرسیونیست مثل کلود مونه و ادوارد مانه است.
این نرم افزار بدو نیاز به اتصال اینترنت پر سرعت روی کامپیوتر اجرا می‌شود و شما می‌توانید کیفیت نقاشی‌ها را تا 4K بالا ببرید. 
مدیر عامل CyberLink، دکتر جاو هوانگ گفت:« با وجود قدرت هوش مصنوعی و یادگیری عمیق ما توانستیم موتور هوش مصنوعی خود را طوری آموزش دهیم که درک هنری شبیه به انسان داشته باشد.» 
CyberLink قصد دارد هر سه ماه یک بار یک پک جدید منتشر کند که مرتبط با یک هنرمند است. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر