Opera Touch مرورگر موبایل برای یک دست

Opera Touch مرورگر موبایل برای یک دست

اوپرا جدیداً مرورگر Opera Touch (اوپرا تاچ) را منتشر کرده است. این مرورگر وب موبایل طوری طراحی شده که می‌توانید با یک دست با آن کار کنید. علاوه بر قابلیت استفاده با یک دست، اوپرا تاچ قابلیتی به نام Flow دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا محتوا را بین گوشی هوشمند و کامپیوتر خود به اشتراک بگذارید. 
اوپرا تاچ برای راحتی کار کاربران طراحی شده که چرا تحقیقات نشان می‌دهد 86 درصد کاربران گوشی‌های هوشمند دوست دارند در حالی که با یک دست کار دیگری انجام می‌دهند با دست دیگر از گوشی خود استفاده کنند. اوپرا تاچ به طور خاص برای استفاده با یک دست طراحی شده است.
برای راحتی کار اوپرا Fast Action Button را ساخته است. این دکمه طوری طراحی شده که می‌توان با انگشت شصت همیشه آن را فشار داد و به شما امکان دسترسی به تب‌هایی که باز کرده‌اید و همچنین دکمه جست‌وجو را می‌دهد. در نتیجه برای کارهایی که با مرورگر انجام می‌دهید دیگر نیاز به انگشت‌های دیگر ندارید. 
قابلیت دیگر اوپرا تاچ Flow است که به شما امکان به اشتراک گذاری عکس، ویدئو و لینک را بین اوپرا تاچ و نسخه‌ی دسکتاپ اوپرا را فراهم می‌کند. تنها کاری که باید بکنید این است که کد QR را اسکن کنید تا ارتباط بین هردو دستگاه برقرار شود. 
برای کاربران اوپرا که دوست دارند با یک دست کار کنند اوپرا می‌تواند اپلیکیشن خوبی باشد. هم اکنون نسخه‌ی اندروید اوپرا موجود است و نسخه‌ی iOS نیز به زودی منتشر می‌شود. 
تنها چالشی که در حال حاضر پیش روی اوپرا است این است که مردم را تشویق کند که مرورگر خود را رها کرده و از اوپرا تاچ استفاده کنند. چرا که با وجود این که قابلیت استفاده از یک دست و Flow عالی هستند اما از بعضی نظرات مرورگرهای دیگر بهتر از اوپرا عمل می‌کنند. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

rahmane

یک‌شنبه, 09 اردیبهشت 1397

سازمان مصادیق محتوای مجرمانه این برنامه را از تمام سایت های داخلی حذف کرده است

پاسخ

ثبت نظر