چگونه فیسبوک مسنجر را غیرفعال کنیم؟

چگونه فیسبوک مسنجر را غیرفعال کنیم؟

چگونه حساب فیسبوک مسنجر خود را غیرفعال کنیم؟

بیشتر مردم تفاوت حذف و غیر فعال کردن حساب کاربری فیسبوک را می‌دانند. به صورت خلاصه، حالت غیرفعال کردن به صورت موقتی حذف کرده و هرگاه که بخواهید می‌توانید دوباره آن را بازگردانید اما اگر حساب خود را حذف کنید اطلاعات شما برای همیشه حذف خواهد شد. 

اما شاید تا به حال به این موضوع توجه نکرده باشید که غیرفعال کردن حساب کاربری فیسبوک حساب فیسبوک مسنجر را غیرفعال نمی‌کند. هنوز مردم می‌توانند شما را ببینند و با شما ارتباط برقرار کنند. روند غیرفعال کردن فیسبوک مسنجر به طور کامل متفاوت است. 

پیش از آن که بتوانید فیسبوک مسنجر را غیرفعال کنید باید حساب کاربری فیسبوک خود را غیرفعال کنید. پس از آن کافی است که روند زیر را دنبال کنید: 

1- مسنجر را روی دستگاه موبایل خود باز کنید. 

2- عکس پروفایل خود در قسمت بالا سمت چپ را لمس کنید. 

3- پایین بیایید و Deactivate Messenger را انتخاب کنید. 

4- رمز خود را وارد کنید. 

5- Deactivate را لمس کنید. 

برای فعال سازی دوباره‌ی فیسبوک مسنجر دوباره به اپلیکیشن مسنجر بروید و نام کاربری و رمز خود را وارد کنید. 

نکته: دوباره فعال کردن مسنجر حساب کاربری فیسبوک را نیز فعال می‌کند. اگر می‌خواهید فقط مسنجر خود را حفظ کنید باید دوباره حساب کاربری فیسبوک خود را غیرفعال کنید. 

درضمن به یاد داشته باشید که شما می‌توانید در مسنجر و فیسبوک مخفی بمانید و لازم نیست که حتماً آن را غیرفعال کنید. در نهایت به خاطر داشته باشید که اگر حساب کاربری فیسبوک خود را به طور کامل حذف کنید دیگر امکان دسترسی به مسنجر را نیز نخواهید داشت. هیچ راهی برای حفظ مسنجر بدون پروفایل فیسبوک وجود ندارد. 

 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ و در كانال سروش ما با آی دی faceit_mag@ همراه باشید.

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


5 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Nargol mohammadi

دوشنبه, 29 بهمن 1397

اصن گزینه deactivate وجودنداره ک

پاسخ

Hamdard

پنج‌شنبه, 12 دی 1398

good dear

پاسخ

Milad

یک‌شنبه, 06 بهمن 1398

مسنجر من نمیدونم چه شده مسج نمیتونم چه کار کنم

پاسخ

Lilisadat

یک‌شنبه, 25 خرداد 1399

هرکاری میکنم نمیتونم اکانتموحذف کنم نمیخوام هیچ نام نشونی توفیسبوک ومسنجرباشه چیکارکنم لطفاراهنمایی کنید

پاسخ

Sajedeyavari

چهارشنبه, 26 آذر 1399

تما تونستین حدف کید

ثبت نظر