نحوه قرار دادن اسلاید گوگل در Google Doc

   
نام نویسنده:
 چهارشنبه 12 اردیبهشت 97 ساعت: 21:00:00

Google Slides معمولاً به عنوان یک جایگزین خیلی ضعیف برای مایکروسافت پاورپوینت شناخته می‌شود. اما گوگل اسلاید یک ابزار مبتنی بر فضای ابری است که اگر آن را با گوگل داک (Google Docs)  به کار ببرید بسیار پرکاربرد است. 

همه ما می‌دانیم که می‌توان جدول‌ها و چارت‌ها را در گوگل داک قرار دهیم اما آیا می‌دانستید که گوگل درایو این امکان را به شما می‌دهد که اسلایدهای خود را در گوگل داک قرار دهید؟ 

با گوگل داک می‎توان اسناد تصویری خوبی ساخت. اما اضافه کردن اسلاید به یک ارائه‎ی قوی می‏تواند بسیار اثربخش باشد. از این طریق به راحتی می‏توانید اسلایدهای خود را به گوگل داک اضافه کنید:

1- به گوگل درایو بروید و یکی از ارائه‌های خود را در گوگل اسلاید باز کنید. 

2- در پانل سمت چپ روی اسلایدی که می‌خواهید کلیک کنید. در منو روی Edit > Copy کلیک کنید. 

3- گوگل داک مورد نظر را که می‌خواهید به آن اسلاید اضافه کنید باز کنید. 

4- در منو روی Edit > Paste کلیک کنید. برای برقراری ارتباط بین دو منبع گزینه‌ی روی Link to presentation کلیک کنید. 

slide

 

شما به راحتی می‌توانید اسلایدها را تغییر داده و اسناد را به یک کلیک ساده به روز رسانی کنید. 

slide

 

در گوگل داک، تصویر اضافه شده را انتخاب کنید و روی فلش کوچک کنار آن کلیک کنید تا گزینه‌ی Linked slide options باز شود. برای همگام سازی یا سینک کردن گوگل داک با تغییراتی که روی اسلاید اصلی انجام دادید گزینه‌ی Update را انتخاب کنید. از همان منو می‌توانید یک اسلاید را از ارائه حذف کنید. 

گوگل اسلاید می‌تواند ارائه‌ی شما را جذاب کند. برای مثال زمانی که متن شما خسته کننده شد می‌توانید یک اسلاید به آن اضافه کنید. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

منبع: makeuseof

اخبار مرتبط

دیگر اخبار نویسنده

ارسال نظر


شخصی سازی Close
شما در این صفحه قادر به شخصی سازی نمیباشید