سازمان صدا و سیما مجوز IPTV را برای 4 برند صادر کرد

سازمان صدا و سیما مجوز IPTV را برای 4 برند صادر کرد

امروز سازمان صدا‌ و سیما مجوز IPTV را برای چهار برند فام، تی‌وی نت، تیوا و آی ‌سیما صادر کرد.

به گزارش تسنیم امروز سازمان صدا‌ و سیما مجوز فعالیت رسانه صوت و تصویر فراگیر را برای چهار برند فام، تی‌ وی نت، تیوا و آی ‌سیما صادر کرد. دریافت مجوز فعالیت رسانه صوت و تصویر فراگیر به این معناست که این شرکت‌ها می‌توانند خدمات خود ازجمله پخش زنده تلویزیونی، آرشیو دو هفته‌ای و شبکه‌های اختصاصی را روی دستگاه‌های مختلف ستاپ‌باکس، سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS و همچنین وب ارائه دهند.

مجوزهای صادر شده برای این چهار شرکت تا سال 1400 اعتبار دارد به این معنا که چهار برند نام برده شده تا تاریخ مجوز می‌توانند با یکدیگر به رقابت بپردازند.

همانطور که اشاره کردیم شرکت فام هم یکی از دریافت کنندگان این مجوز است. این شرکت که قبلا با نام تجاری «شرکت آسمان» فعالیت داشت، ارائه دهنده خدمات OTT و IPTV است.

تا پیش از این سه برند فام، آیو و لنز مجوز IPTV را داشتند اما حالا نام دو شرکت آیو و لنز در لیست شرکت‌های دارای مجوز نیست.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ و كانال سروش ما با آيدي faceit_mag@ همراه باشید.

 

منبع خبر: تسنیم


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

نمیدونم

پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1397

خوب به درک که دادن اخه چی بشه. کیی نگاه میکنه برنامه هایی ابگی که هزار نفر امدن هی یه تیکه ازش بریدن به دلیل امنیت مان واین حرفایی که مسولین میگن اخه ما اینا رو نخوایم کیو باید ببینیم

پاسخ

ثبت نظر