چطور آپدیت آوریل 2018 ویندوز 10 را دریافت کنیم

چطور آپدیت آوریل 2018 ویندوز 10 را دریافت کنیم

آپدیت آوریل 2018 ویندوز 10 با قابلیت‌هایی همچون تایم لاین، فوکس اسیست و... عرضه شده است اما چطور آپدیت آوریل ویندوز 10 را دریافت کنیم؟

بالاخره بعد از چند هفته تاخیر، آپدیت کرییتور ویندوز 10 با نام آپدیت آوریل 2018 منتشر شد. مایکروسافت نسخه جدید ویندوز 10 را با تغییراتی جزیی اما در عین حال کاربردی راهی بازار کرده است. این تغییرات به نحوی است که کاربر راحت‌تر بتواند با سیستم کار کند.

کاربردی‌ترین و بهترین تغییری که در آپدیت آوریل ویندوز 10 شاهد آن هستیم قابلیت تایم لاین (Time Line) است که علاوه بر نمایش لیست برنامه‌های در حال اجرا، لیست برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که طی 30 روز گذشته انجام داده‌اید را هم نمایش می‌دهد.

از جمله سایر قابلیت‌هایی که با آپدیت آوریل 2018 به ویندوز 10 آمده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دیکته صوتی (مثلا می توانید با صحبت کردن در ورد تایپ کنید)
  • اشتراک سریع فایل با دستگاه‌های نزدیک
  • تعیین میزان عملکرد کارت گرافیک برای هر بازی
  • فوکس اسیست (حالت مزاحم نشوید (Do-not-distrup) ویندوز را بهبود داده است)
  • و...

پیشنهاد فیسیت : آپدیت آوریل ویندوز 10 منتشر شد، قابلیت‌های اضافه شده چیست

 

چطور آپدیت آوریل ویندوز 10 را دریافت کنیم

دستیار به‌روزرسانی ویندوز 10 (آپدیت اسیستنت)

مایکروسافت برای راحتی کاربران برای به‌روزرسانی سریع ویندوز، ابزاری با نام آپدیت اسیستنت را ارائه کرده است که می‌توانید آن را از این لینک دریافت کنید.

بعد از دانلود آپدیت اسیسنت آن را اجرا کنید. حالا دستیار به‌روز‌رسانی سیستم شما را اسکن کرده و سپس در پس‌زمینه شروع به دانلود آپدیت آوریل 2018 ویندوز 10 می‌کند. بعد از اینکه دانلود به‌روزرسانی ویندوز 10 به پایان رسید، این آپدیت نصب خواهد شد.

 

دریافت آپدیت آوریل 2018 با تنظیمات سیستم

برای دریافت آپدیت آوریل ویندوز 10 می‌توانید وارد بخش تنظیمات (Setting) سیستم شوید. سپس به قسمت Update & security > Windows Update بروید. حالا کافی است روی دکمه Check for updates کلیک کنید تا فرآیند دانلود و نصب به‌روزرسانی جدید ویندوز 10 آغاز شود.

 

نکته : برای دریافت آپدیت آوریل 2018 ویندوز 10 حتما با کاربر admin وارد شده باشید.

 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ و كانال سروش ما با آيدي faceit_mag@ همراه باشید.

منبع خبر: mspoweruser


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر