پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند سه ماهه اول سال 2018 کدامند

پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند سه ماهه اول سال 2018 کدامند

پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند سه ماهه اول سال 2018 کدامند؟

گوشی‌های هوشمند یکی از دستگاه‌هایی هستند که به جزئی از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند و نمی‌توان تأثیر این دستگاه‌های هوشمند را در بین مردم نادیده گرفت. این مسئله به حدی رسیده است که برخی از افراد منتظرند تا برند مورد نظرشان گوشی جدیدی را عرضه کند و آن‌ها به‌سرعت این گوشی را بخرند.

برای انتخاب گوشی هوشمند فاکتورهای زیادی همچون برند، قابلیت‌ها، قیمت، دوربین و... تأثیر زیادی دارد. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید که چه برندها و چه گوشی‌هایی پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند بوده‌اند. از این رو پرفروش‌ترین گوشی‌های سه ماهه اول سال 2018 (تا 31 مارس 2018) را به شما معرفی می‌کنیم.

 

پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند سه ماهه اول سال 2018

رتبه اول : آیفون X

در سه ماهه اول سال 2018 آیفون X اپل به‌عنوان پرفروش‌ترین گوشی هوشمند بازار معرفی شده است. درواقع اپل در این مدت سه ماهه توانسته است 16 میلیون دستگاه آیفون X بفروشد. به این ترتیب آیفون X در این مدت توانسته است 4.6 درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند را به دست بیاورد.

 

رتبه دوم تا چهارم : آیفون 8، 8 پلاس و 7

جالب اینجاست که خوش درخشیدن برند اپل تنها به آیفون X ختم نشده و سه جایگاه بعدی هم دوباره به آیفون‌های سری قدیمی‌تر تعلق گرفته است.

در رتبه دوم پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند، آیفون 8 با فروش 12.5 میلیون دستگاه قرار دارد. سپس آیفون 8 پلاس با فروش 8.3 میلیون دستگاه در جایگاه سوم قرار دارد و آیفون 7 هم با 5.6 میلیون دستگاه در جایگاه چهارم قرار دارد.

 

رتبه پنجم : ردمی 5 ای شیائومی

جالب اینجاست که بعد از گوشی‌های گران‌قیمت برند اپل یک گوشی ارزان‌قیمت و از برندی که محبوبیت کمتری دارد قرار گرفته است! گوشی ردمی 5 ای شیائومی با قیمتی حدود 600 تا 700 هزار تومان در جایگاه پنجم قرار دارد. از این گوشی در سه ماهه اول سال 2018 حدود 5.4 میلیون دستگاه به فروش رسیده است.

 

رتبه ششم : گلکسی اس 9 پلاس

ششمین گوشی پرفروش سه ماهه اول سال 2018 گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ است، پرچم‌دار جدید سامسونگ که مدت زیادی از عرضه آن نمی‌گذرد. کمپانی سامسونگ گلکسی اس های جدید خود را در 27 فوریه 2018 رونمایی کرد و از اوایل مارس این گوشی را راهی بازار کرد. با این وجود گلکسی اس 9 تنها طی مدت یک ماه توانسته است با فروش 5.3 میلیون دستگاه، در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند جایگاه ششم را به دست بیاورد. با این اوصاف به نظر می‌رسد که گلکسی اس 9 پلاس یکی از جدی‌ترین رقبای آیفون X است که شاید اگر مدت بیشتری برای فروش داشت حتی می‌توانست آیفون X اپل را کنار بزند.

بنابراین پیش‌بینی می‌شود در سه ماهه دوم سال 2018 گلکسی اس 9 پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی شناخته شود.

 

پيشنهاد فيسيت : بررسی کامل مشخصات سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، پرچمداران جدید سامسونگ

 

سهم بازار پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند سه ماهه اول سال 2018

 

نام گوشی رتبه سهم بازار تعداد دستگاه فروخته شده در سه ماهه اول سال 2018
آیفون X اول 4.6 درصد 16 ميليون دستگاه
آیفون 8 دوم 3.6 درصد 12.5 ميليون دستگاه
آیفون 8 پلاس سوم 2.4 درصد 8.3 ميليون دستگاه
آیفون 7 چهارم 1.6 درصد 5.6 ميليون دستگاه
ردمی 5 ای شیائومی پنجم 1.6 درصد 5.4 ميليون دستگاه
گلکسی اس 9 پلاس ششم 1.5 درصد 5.3 ميليون دستگاه

 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ و کانال سروش ما با آی دی faceit_mag@ همراه باشید.

منبع خبر: cnbc


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر