چگونه از Google drive access checker برای به اشتراک گذاری فایل استفاده کنیم؟

چگونه از Google drive access checker برای به اشتراک گذاری فایل استفاده کنیم؟

یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت گوگل قابلیت‌های هوشمندی است که کاربران تجاری را شگفت زده می‌کند. قابلیت‌هایی در این پلتفرم وجود دارند که کارهای گروهی را ساده می‌کند. Google Drive Access Checker یک قابلیت پیش زمینه است که اطمینان حاصل می‌کند که گیرندگان یک فایل گوگل درایو به اشتراک گذاشته شده به آن فایل دسترسی دارند. 

اگر تا به حال به این قابلیت دقت نکرده‌اید دفعه‌ی بعدی که یک فایل را به اشتراک گذاشتید به آن توجه کنید. Access Checker یک قابلیت G Suite است. 

گوگل

 

هنگامی که یک فایل را از طریق گوگل درایو به اشتراک می‌گذارید Access Checker به طور خودکار بررسی می‌کند که گیرنده یا گیرنده‌ها به فایل دسترسی دارند یا خیر. اگر اجازه‌ی مشاهده‌ی فایل را نداشته باشند Access Checker به شما این امکان را می‌دهد تا مجوزهای انتشار فایل را تغییر دهید. 

اما به چه دلیلی Google Drive Access Checker بسیار هوشمند است؟ 

د نام گیرنده‌هایی که باید دسترسی داشته باشند را نشان می‌دهد. 

• از گزینه‌ی قبلی که از طریق به اشتراک گذاری لینک فایل‌ها را می‌فرستاد دقیق‌تر است. 

• ابزار هوشمندی است که تشخیص می‌دهد چه کسی باید به فایل دسترسی داشته باشد و به صورت پیش فرض آن گیرنده‌ها را به شما پیشنهاد می‌کند. 

به یاد داشته باشید که در G Suite سطح مجوزها از طریق Access Checker تنها توسط ادمین قابل پیکربندی است. سطوح تنها برای گیرنده‌های خاصی قابل تنظیم است. در غیر این صورت شما می‌توانید آن را برای هرکسی که به لینک دسترسی دارد قابل دید بگذارید. 

 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ و کانال سروش ما به آی دی faceit_mag@ همراه باشید. 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر