واکنش وزیر ارتباطات نسبت به خروج آمریکا از برجام

واکنش وزیر ارتباطات نسبت به خروج آمریکا از برجام

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به خروج آمریکا از برجام گفت او در سوی اشتباه تاریخ ایستاده است.

شب گذشته دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به صورت یک‌طرفه از برجام خارج شد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی در واکنش به خروج آمریکا از برجام در توییتر خود پیامی با محتوای زیر را منتشر کرد:

خروج غیرقانونی و نامشروع ترامپ از برجام نشان‌دهنده نادیده گرفتن توافق‌نامه‌های بین‌المللی است. او در سوی اشتباه تاریخ ایستاده و پیامدهای تصمیم او به‌زودی آشکار می‌شود.

وزیر ارتباطات چند ساعات قبل ارسال توییت خود، توییت رئیس جمهور، آقای روحانی را هم باز توییت کرده بود. متن این توییت به‌صورت زیر بود: 

شر "یک" بدعهد کم شد؛ درصورت تأمین و تضمین منافع ایران با "پنج" ادامه می‌یابد. ایران برای خنثی کردن تحریم‌های نامشروع آمریکا، از همیشه متحدتر است.

توییت وزیر ارتباطات در رابطه با خروج آمریکا از برجام 

توییت وزیر ارتباطات در رابطه با خروج آمریکا از برجام

 

پیشنهاد فیسیت : ایرانسل اولین قربانی خروج امریکا از برجام

به نظر شما خروج آمریکا از برجام چه تاثیری بر حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات در کشور خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ و كانال سروش ما با آيدي faceit_mag@ همراه باشید. 

faceit.width-400.png

رسانه دیجیتال فیسیت

با ما در ارتباط باش...


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

کچل

پنج‌شنبه, 20 اردیبهشت 1397

خاک تو سرتون گاگول ها.
طرف برجام رو به همراه شرافت ایرانی پاره کرده باز اینا میخان هنوز پایبند باشن.
خود برجام داره ایرانی هارو فوش میده که دست از سر میت من بردارین ولی مثل اینکه مسئولین ایرانی تا شرافت ایرانی رو به درجه نهایی لجن مال نکنن دست بردار نیستن.

پاسخ

ثبت نظر