یک افزونه‌ی خوب برای کسانی که یادشان می‌رود چه چیزهایی را بوکمارک کرده‌اند

یک افزونه‌ی خوب برای کسانی که یادشان می‌رود چه چیزهایی را بوکمارک کرده‌اند

گاهی اوقات با سیل اطلاعات روبه‌رو می‌شویم. اپلیکیشن‌های زیادی برای ساده کردن کار وجود دارد. اپلیکیشن‌هایی مانند Pocket و Instapaper به شما کمک می‌کنند تا مطالبی را که می‌خواهید بعداً بخوانید ذخیره کنید اما این لیست ممکن است خیلی بزرگ شود. 

اگر به دنبال یک راه جایگزین برای ذخیره‌ی اطلاعات برای بعد هستید می‌توانید از یک افزونه‌ی کروم و فایرفاکس به نام Snooze Tabby استفاده کنید. 

وقتی که Snooze Tabby را نصب کردید به این صورت می‌توانید از آن استفاده کنید: 

1- وقتی که یک تب خاص را پیدا کردید که می‌خواهید برای بعداً ذخیره کنید روی دکمه  Snooze Tabby در مرورگر خود کلیک کنید. 

2- انتخاب کنید که دوست دارید تب مورد نظر تا چه مدت باقی بماند. این مدت زمان می‌تواند از 30 دقیقه تا یک ماه تا حتی هر تاریخی که شما می‌خواهید باشد. 

3- وقتی که زمان مورد نظر برسد آن تب دوباره روی مرورگر شما ظاهر می‌شود. 

snooze

 

1- اگر تصمیم گرفتید که تب شما زودتر بازگردد کافی است روی دکمه‌ی Snooze Tabby کلیک کنید. 

2- روی لیست Snoozed کلیک کنید. 

3- شما می‌توانید تب‌های ذخیره شده را حذف و یا ویرایش کنید و یا روی آن کلیک کنید تا دوباره باز شود. 

 

Snooze Tabby بسیار ساده و کاربردی است. شما می‌توانید تب‌ها را ذخیره کرده و کاری کنید که هرگاه خواستید بازگردند. هنگام کار کردن با Pocket و یا بوک‌مارک باید به لیست و یا حساب کاربری خود بروید تا بتوانید چیزهایی را که ذخیره کردید دوباره ببینید. 

Snooze Tabby برای کسانی مناسب است که قصد دارند چیزهایی را ذخیره کنند اما ممکن است فراموش کنند که دوباره به سراغشان بروند. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ و كانال سروش ما با آيدي faceit_mag@ همراه باشید. 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

farshad

شنبه, 22 اردیبهشت 1397

این جور افزونه ها در واقع فقط آدرس صفحات رو ذخیره میکنند. بارها برام پیش اومده به دلیل تغییر آدرس صفحه مورد نظر (در حالیکه اون صفحه هنوز توی اون سایت هست) مجبور شدم جستجو کنم.
یه افزونه خوب فایرفاکس بود به اسم scrapbook که کل صفحه رو به همون شکل ذخیره میکرد به صورت آفلاین و روی هارد که دیگه توسعه داده نمیشه.
ضمنا موقعی که صفحه رو save as میکنیم معمولا صفحه به طور کامل و به همون شکل ذخیره نمیشه و بعدا مشکلاتی توی نمایش کاملش پیش میاد.

پاسخ

احسان

شنبه, 22 اردیبهشت 1397

خیلی حال کردم . واقعا مشکل داشتم . مرسی

پاسخ

ثبت نظر