دو ویژگی جالب جیمیل: Block و Unsubscribe

دو ویژگی جالب جیمیل: Block و Unsubscribe

هنگامی که صندوق پست الکترونیکی خود را باز می کنید، ممکن است با ایمیل هایی روبرو شوید که از شرکت خاصی برای تبلیغ ارسال شده اند و سرگرمی هایی هستند که مایل به خواندن و دیدن آنها نیستید. این ایمیلها، که گاه هر روزه هم ارسال می شوند، موجب شلوغ شدن صندوق ایمیل شما می شوند.


جیمیل به تازگی، ویژگی هایی را به واسط خود افزوده است که از طریق آن می توانید یک آدرس خاص را بلاک کنید تا دیگر از آن آدرس پیامی در صندوق شما مشاهده نشود و یا اشتراک خود از شرکت های خاص را قطع کنید.
این ویژگی ها، فعلا برای سیستم عامل اندروید انجام شده است. برای انجام این کار، ایمیل مزاحم را باز کنید، بر روی سه نقطه سمت راست، بالا، کلیک کنید، گزینه Block را انتخاب کنید تا هرگز از این آدرس پستی ایمیلی دریافت نکنید و یا “Unsubscribe” را انتخاب کنید تا خبرنامه ها و تبلیغاتی از آن شرکت برای شما ارسال نشود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر