اچ تی سی گوشی اندرویدی اکسدوس مبتنی بر فناوری بلاک چین را معرفی کرد

اچ تی سی گوشی اندرویدی اکسدوس مبتنی بر فناوری بلاک چین را معرفی کرد

کمپانی اچ تی سی به‌تازگی پروژه‌ای برای ساخت گوشی هوشمند اندرویدی مبتنی بر بلاک چین را کلید زده است که اکسدوس (Exodus) نام دارد و به کیف پول و سخت‌افزارهای مجهز خواهد شد که از ارزهای رمزپایه پشتیبانی می‌کند.

بلاک چین یکی از مهم‌ترین فناوری‌های نوینی است که اخیراً در سراسر دنیا مهم و البته فراگیر شده است. بلاک چین در اصل یک دفتر کل است تمامی تراکنش‌های مربوط به ارز دیجیتال و... را در خود جای می‌دهد. درواقع ارزهای دیجیتال بر بستر بلاک چین فعالیت دارند.

با ارزش گرفتن ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین و اتریوم، باعث شده است که بسیاری از کمپانی‌ها به فکر توسعه ارز دیجیتال مخصوص به خود بیفتند و حتی فناوری بلاک چین تخصصی خود را ارائه دهند. همین مسئله باعث شده است تا فناوری بلاک چین بیشتر از قبل اهمیت یافته است.

این موضوع به حدی رسیده است که اخیراً کمپانی‌های زیادی شروع به توسعه گوشی‌های مبتنی بر بلاک چین کرده‌اند. دراین‌بین کمپانی سیرین لبز با عرضه یک گوشی در سال 2017 به ارزش 1000 دلار اولین کمپانی‌های عرضه‌کننده گوشی‌های مبتنی بر بلاک چین بود. سپس کمپانی‌های فاکسان و سیرین لبز با عرضه گوشی Finney این مسیر را ادامه دادند. ضمناً کمپانی هواوی هم در تلاش است تا یک گوشی هوشمند اندرویدی و البته مبتنی بر بلاک چین عرضه کند.

 

پيشنهاد فيسيت : Finney، گوشی هوشمند مبتنی بر بلاک چین به‌زودی عرضه می‌شود

پيشنهاد فيسيت : هواوی در حال ساخت گوشی مبتنی بر بلاک چین دنیاست

 

حالا کمپانی اچ تی سی به‌تازگی پروژه‌ای برای ساخت گوشی هوشمند اندرویدی مبتنی بر بلاک چین را کلید زده است که اکسدوس (Exodus) نام دارد. این گوشی به کیف پول و البته سخت‌افزارهای مجهز خواهد شد که از ارزهای رمز پایه و اپلیکیشن های توزیع شده مورداستفاده در شبکه بلاک چین پشتیبانی می‌کند.

درواقع کمپانی اچ تی سی در نظر دارد با ارائه این گوشی هوشمند اندرویدی، اکسدوس (Exodus)، فناوری بلاک چین اختصاصی خود را عرضه کند تا به‌این‌ترتیب کاربران بتوانند همه تراکنش‌های مالی خود در زمینه ارزهای دیجیتال رمز پایه را با این گوشی انجام دهند.

کمپانی اچ تی سی کل مسئولیت توسعه اکسدوس، این گوشی هوشمند مبتنی بر بلاک چین را به عهده فیل چین، سازنده هدست واقعیت مجازی وایو گذاشته است.

کمپانی اچ تی سی هنوز قیمتی برای این گوشی اندرویدی مبتنی بر بلاک چین در نظر نگرفته است اما جالب اینجاست که این کمپانی در نظر دارد گوشی جدید خود را به جای دریافت پول نقد و معمولی، در ازای ارزهای دیجیتال بفروشد.

 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ و با کانال سروش ما با آی دی faceit_mag@ همراه باشید. 

منبع خبر: thenextweb


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر