چگونه با استفاده از جیمیل جدید از ترلو استفاده کنیم؟

چگونه با استفاده از جیمیل جدید از ترلو استفاده کنیم؟

بیش از 1.2 میلیارد کاربر به طور روزانه از جیمیل استفاده می‌کنند. اد-آن‌ها و افزونه‌های مرورگر بسیار زیادی وجود دارند که باعث شده‌اند صندوق پستی ایمیل ما به مهم‌ترین بخش زندگی ما تبدیل شود. 

در این مقاله نگاهی می‌اندازیم به اد-آن ترلو که بسیار بهتر از افزونه‌ قدیمی آن عمل می‌کند. Trello for Gmail یک همکاری بسیار عالی بین جیمیل و ترلو است که ایمیل شما را بوردهای ترلو متصل می‌کند. 

Trello add-on for Gmail بسیار بهتر از افزونه‌ی مرورگر قدیمی عمی می‌کند و شما می‌توانید یک ایمیل را به یک تکلیف در ترلو تبدیل کرده و به تیم خود این امکان را بدهید تا بفهمند کار گروهی شما در چه وضعیتی است. درضمن هر اد-آن روی وب و اندروید به یک صورت عمل می‌کند. 

1- وارد جیمیل خود شوید. روی آیکون تنظیمات ( چرخ دنده) کلیک کرده و Get add-ons را انتخاب کنید. اد-آن‌ها را روی جیمیل نصب کنید. 

2- GSuite Marketplace در حال حاضر 31 اد-آن دارد. در لیست Trello را انتخاب کنید. 

3- روی Install کلیک کرده و تایید کنید تا اد-آن بخشی از صندوق پستی شما شود. 

4- با استفاده از آیکون کنار قسمت پیام رسان وارد ترلو شوید. 

5- هر ایمیلی که می‌خواهید را باز کرده و روی آیکون ترلو کنار آن کلیک کنید. کارت جدید ترلو موضوع ایمیل را به عنوان عنوان کارت برگزیده و به صورت خودکار متن ایمیل به توضیحات کارت تبدیل می‌شود. 

trello

 

6- هر ایمیلی که می‌خواهید را به یک کارت وظیفه و یا هرچیز دیگر تبدیل کنید. 

7- شما می‌توانید از همه‌ی قابلیت‌های ترلو برای مدیریت پروژه‌های کوچک در حد ایمیل خود استفاده کنید. قرار دادن تاریخ، یادآوری و تقویم ترلو می‌تواند بازدهی شما را افزایش دهد. 

 

نظرات خود را با ما در ميان بگذاريد.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر