راهنمای معرفی ده نمونه از بهترین تبلت‌ها با سیستم‌عامل اندروید

راهنمای معرفی ده نمونه از بهترین تبلت‌ها با سیستم‌عامل اندروید

این فصل، زمان مناسبی برای تب‌لت‌های با سیستم‌عامل اندروید است. نسخه‌ی جدیدی از سیستم‌عامل اندروید عرضه شده است؛ نسخه‌ای که به هدف بهبود کاربردهای مختلف روی تب‌لت‌ها به بازار آمده است. اما باید گفت که مشکل اصلی در این زمینه در واقع این است که کاربران کاربردی خاص برای استفاده از تبلت‌ها نمی‌بینند و آنها اکثراً برای مصارف محتوایی، جستجوی اخبار و اطلاعات به صورت آنلاین، از تبلت‌ها استفاده میکنند این در حالی است که کاربردهای فراوانی برای استفاده از تبلت‌ها وجود دارد. به علاوه از نظر اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش هم گزینه‌های متعددی ارائه شده است.


شماره‌ی ده: Amazon Fire HDX
نمونه‌هایی از کاربردهای اصلی تب‌لت، جستجوی وب، تماشای فیلم، گرفتن اخبار و بازی‌کردن هستند. این تبلت تمام این کاربردها را شامل می‌شود. اگر بیشتر به دنبال کاربردهایی در زمینه‌ی سرگرمی هستید صفحه نمایش 8.9 اینچی برای شما مناسب است.

Amazon Kindle Fire HD 6 3 e1414893668176
شماره نه: Lenovo Tab 2 A10
شرکت رایانه‌ای چند ملیتی و چینی لنوو، مدتی است که تبلت‌های با سیستم‌عامل اندروید را به بازار عرضه می‌کند. تبلت شماره‌ی نه، با قیمتی بسیار ارزان عرضه میشود. همین باعث شده که آن را برای کسانی که مطمئن نیستند که تبلت نیازهای آنها را رفع میکند یا نه و همان دستگاهی است که به دنبالش هستند، به گزینه‌ای مناسب تبدیل کند.

Lenovo Tab 2 A10
شماره هشت: Dell Venue 8 7000
اغلب کاربران نسبت به شرکت دل چنین تصوری دارند که این شرکت تنها در زمینه‌ی ساخت لپتاپ و کامپیوترهای شخصی فعال است؛ اما این شرکت در زمینه‌ی عرضه‌ی تبلت هم فعالیت دارد. صفحه نمایش جذاب تبلت شماره‌ی هشت از جمله ویژگی‌های مثبت آن است.

Dell Venue 8 7840 AH 03554
شماره هفت: Lenovo Yoga Tablet 2 Pro 13-inch
اندازه‌ی صفحه نمایش این تبلت و پردازنده‌ی پر قدرت آن، تا حدودی آن را به یک انقلاب در صنعت تبلت تبدیل کرده است.

Lenovo Yoga 2 AH 5


شماره شش: NVIDIA Shield Tablet
این تبلت ساخت شرکت انویدیا، شرکت آمریکایی پیشگام در زمینه‌ی کارت گرافیکی است. این تبلت در واقع گزینه‌ی مناسبی است برای کسانی است که به بازی علاقه دارند.

Nvidia SHIELD Tablet e1416161132791
شماره پنج: Dell Venue 10 7000
تبلت شماره‌ی پنج از نظر ظاهری، ظاهر خوبی دارد و ساخت شرکت دل است. این تبلت به صورت منصفانه‌ای گران است. اما از طرف بسیاری از کاربران همین قیمت منصفانه‌ی گران به عنوان نکته‌ای منفی تلقی می شود.

Dell Venue 10 7000 AH 2 2

شماره چهار: Galaxy Tab S2 – 8.0-inch
سال گذشته زمانی که شرکت سام‌سونگ تکنولوژی "آمولد" را به همراه تبلت به بازار عرضه کرد، می‌توان گفت که به از جمله بهترین تبلت‌ها تبدیل شد. در واقع آمولد یک فناوری نمایشگر برای دستگاه‌های همراه و تلویزیون‌ها است. تا پایان سال ۲۰۱۲ نمایشگرهای آمولد در بسیاری از تلفن‌های همراه، دوربین‌های دیجیتال و پخش‌کننده‌های رسانه‌ای همراه استفاده شده ‌است. در سال جاری هم این شرکت باز به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان تبلت شناخته شد. این تبلتها برای جستجوی وب مناسبتر هستند. به علاوه این تبلت اندازه‌ای مناسب دارد به گونه‌ای که به راحتی میتوان آن را حمل کرد.

Samsung Galaxy Tab S2 6


شماره سه: Google Nexus 9
قیمت این تبلت و نرم‌افزارهای آن، آن را به گزینه‌ای مناسب تبدیل کرده است. به علاوه اندازه‌ی این تبلت مناسب است. از نظر تنظیمات نور صفحه‌ی نمایش هم بسیار هوشمند است.

AH Nexus 9 4 back and white Chris 59
شماره دو: Sony Xperia Z4 Tablet
از جمله ویژگی‌های مثبت این تبلت، مجموعه‌ی نرم‌افزاری آن است. به علاوه صفحه‌ی نمایش زیبایی دارد. قیمت بالای این تبلت از جمله ویژگیهای منفی آن است.

Xperia Z4 Tablet AH 14
شماره یک: Samsung Galaxy Tab S2 – 9.7 inch
اندازه‌ی این تبلت نسبتاً بزرگ است. طراحی و ویژگی‌های این تبلت در سطح بالایی قرار دارد. همه چیز با سرعت و کارایی بالایی انجام می شود. این تبلت در واقع بهترین گزینه در حال حاضر است.

Galaxy Tab S2 IFA AH 20


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر