ویندوز ده، سیستم‌عامل مخفی

ویندوز ده، سیستم‌عامل مخفی

شرکت مایکروسافت فایل‌های نصب ویندوز ده را برای کاربرانی که از سیستم‌عامل ویندوز نسخه‌ی هفت و یا هشت استفاده می‌کنند ارسال میکند؛ بدون اینکه آنها درخواستی داده باشند.برخی از کاربران از این موضوع ناراضی بودند به خصوص آن دسته از کاربرانی که از نظر فضای حافظه با محدودیت روبرو بودند. این وضعیت مشابه این می‌ماند که همکاران شما بدون اینکه شما بدانید و به شما اطلاع بدهند، در آپارتمان شما زندگی کنند.


اشاره به این نکته حائز اهمیت است که کمپانی‌های بزرگ باید بدانند که این قبیل رفتارها و تبلیغات اصلاً مثبت تلقی نمی شود.البته باید گفت که این اولین باری است که فایل‌های نصب یک سیستم‌عامل بدون اینکه به کاربران اطلاع داده شود روی سیستمشان دانلود میشود.
کمپانی مایکروسافت در واقع برای معرفی نسخه‌ی جدید سیستم‌عاملش، اختیار و انتخاب کاربران را در نظر نگرفته است.   باید گفت که مایکروسافت این اخبار را تایید کرده است. گویا کاربرانی که از ویندوز هفت و هشت استفاده میکنند، قادرند به اختیار خود سیستم‌عامل خود را به نسخه‌ی بالاتر ارتقا دهند. اما در عین حال گویا حتی برای کاربرانی که درخواست ارتقا هم نداشته‌اند، فایل‌های ارتقای ویندوز، به ویندوز ده هم دانلود می شود.و اما پاسخ شرکت مایکروسافت به این موضوع چنین بوده است که برای سیستم‌هایی با سیستم‌عامل ویندوز نسخه‌ی هفت و یا هشت، که گزینه‌ی دانلود اتوماتیک و خودکار فایل‌های بروزرسانی و ارتقای سیستم‌عامل را فعال کرده‌اند، فایل‌های لازمه به صورت خودکار دانلود می‌شود و زمانی که فایل‌ها آماده باشند، به کاربر پیام داده میشود که امکان نصب ویندوز ده وجود دارد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر