شیائومی و کشورگشایی در اروپا

شیائومی و کشورگشایی در اروپا

شیائومی، برند محبوب چینی با افتتاح فروشگاه حضوری و آنلاین در فرانسه و ایتالیا، مستقیما وارد بازار اروپا شد.

شیائومی برند نوظهور چینی، که این روزها طیف گسترده‌ای از بازار سراسر دنیا را به دست گرفته است، مستقیماً پای برند خود را به اروپا باز کرد.

محبوبیت محصولات شیائومی مخصوصاً گوشی‌های هوشمند آن به اندازه‌ای است که این برند با کسب 8 درصد از سهم بازار، توانسته است جایگاه چهارمین برند سازنده گوشی‌های هوشمند در سراسر دنیا را به خود اختصاص داده است. بااین‌وجود این کمپانی که خود را اپل چین معرفی می‌کند، قصد عقب‌نشینی در برابر رقبای قدرتمند خود، برندهای سامسونگ، اپل و هواوی را ندارد. رشد 87 درصدی در کسب سهم بازار آن هم در سه ماهه اول 2018 شاهدی بر این مدعاست.

قیمت مناسب در کنار کیفیت و زیبایی محصولات شیائومی، راز محبوبیت این برند در سراسر دنیا، مخصوصاً هندوستان، چین و ایران است.

 سهم بازار برندهای برتر گوشی‌های هوشمند در سراسر دنیا

 سهم بازار برندهای برتر گوشی‌های هوشمند در سراسر دنیا

شیائومی وارد اروپا می‌شود

فروش فوق‌العاده‌ای که شیائومی در بازار چین و هندوستان به دست آورد این کمپانی را به فکر کسب سهم بازار آن هم از اروپا انداخت. تا جایی که شیائومی طی چند روز اخیر در ایتالیا و فرانسه فروشگاه‌های اختصاصی خود را افتتاح کرده است.

راه‌اندازی فروشگاه آنلاین گام بعدی شیائومی برای کسب بازار در اروپا است. این کمپانی گذشته از راه‌اندازی فروشگاه‌های حضوری، اولین فروشگاه آنلاین خود در فرانسه را هم راه‌اندازی کرده است. شیائومی قصد دارد در این فروشگاه آنلاین خود گوشی‌های ردمی نوت 5، می میکس 2 اس، می ای1، می میکس 2 و رد می 5 را به فروش برساند.

شیائومی قصد دارد در ایتالیا هم فروشگاه آنلاین مخصوص به خود را تأسیس کند. البته راه‌اندازی فروشگاه آنلاین با توجه به استراتژی‌های شیائومی چندان دور از انتظار نبود، زیرا این کمپانی موفق چینی بیشتر تمرکز خود را بر فروش آنلاین گذاشته است تا بتواند کالاهای مقرون‌به‌صرفه تری را به دست مشتریان برساند.

افتتاح فروشگاه‌های حضوری و آنلاین در اروپا، جایگاه برند شیائومی را بیش از قبل مکم می‌کند. با این اوصاف اصلا بعید نیست که شیائومی در آینده‌ای نه چندان دور محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برند در سراسر دنیا شود.

شیائومی مدیون هخامنشیان

شیائومی برندی است که محبوبیت خود را مدیون استراتژی پادشاهان ایران باستان، است. پادشاهان هخامنشی هم کشور گشایی بدون خون‌ریزی را دنبال می‌کردند و با پیام صلح کشورهای زیادی را به زیر سلطه خود درآورده بودند. شیائومی هم دقیقاً همین روند را دنبال می‌کند.

درحالی‌که برندهای بسیاری همچون اپل، سامسونگ، هواوی و... دائماً در حال رقابت با یکدیگر هستند، شیائومی تنها با تکیه بر تولید محصولات باکیفیت، زیبا و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه به دنبال کسب سهم بازار است.

 

پیشنهاد فیسیت : پرفروش‌ترین پاوربانک‌های شیائومی

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر